date_range شنبه ۱۶ تیر ۱۳۹۷ access_time ۱۲:۰۰:۰۰ ب.ظ

طوفان ولوو با زیرمجموعه M؛ آینده‌ای سرشار از اشتراک‌گذاری

طوفان ولوو با زیرمجموعه M؛ آینده‌ای سرشار از اشتراک‌گذاری
منبع خبر: خودروبانک
دسته خبری: اقتصاد|خودرو

ب ام و خودروهای اسپرت خود را با برند M معرفی می کند و هیوندای نیز به تازگی به سراغ حرف N رفته است تا نماینده مدل های جذاب و سریع این کمپانی باشد، اما حالا وجود حرف M در مدل های ولوو قرار است پیام رسان منظوری کاملا متفاوت باشد.
این کمپانی سوئدی که این روزها در مالکیت گروه چینی جیلی قرار دارد می خواد با نشان تجاری جدید خود به استقبال ایده اشتراک گذاری خودرو برود و تا اواسط دهه آینده، حدود 5 میلیون مشترک را به وسیله خودروهای خود و اپلیکیشن و نرم افزار های مربوطه تامین نماید.
آنطور که از شواهد امر بر می آید در آینده نزدیک با خودران شدن خودروها، تمایل عمومی نسبت به خرید خودرو کاهش خواهد یافت و اکثر مردم ترجیح می دهند تا از سرویس های اشتراک گذاری خودرو استفاده نمایند، این امر می تواند صنعت خودروسازی جهان را به کلی تغییر دهد و باعث حذف شدن بسیاری از برندها از عرصه رقابت شود.
به همین دلیل از هم اکنون کمپانی هایی نظیر مرسدس بنز یا ولوو تصمیم گرفته اند تا با توسعه ناوگان خودروهای قابل اشتراک گذاری، در این زمینه نیز پیشتاز شوند و خود را از خطر کاهش فروش و حذف شدن از میدان رقابت نجات دهند.
نمایش موجودیت‌ها

آگهی