date_range پنجشنبه ۲۶ مهر ۱۳۹۷ access_time ۰۲:۱۳:۰۰ ب.ظ
تعداد 4 خبرگزاری دیگر این خبر را منتشر کرده‌اند. گراف تشابه

تامین اجتماعی دربی‌اثر کردن تحریم دشمنان نقش اساسی دارد

تامین اجتماعی دربی‌اثر کردن تحریم دشمنان نقش اساسی دارد
منبع خبر: ایرنا

تهران-ایرنا-مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی گفت: بی‌اثر کردن سلاح تحریم دشمنان با کار جهادی در کشور قابل انجام است و سازمان تامین اجتماعی در این رابطه نقش اساسی دارد.

به گزارش ایرنا از سازمان تامین اجتماعی، سیدتقی نوربخش روز پنجشنبه در جلسه شورای اداری معاونت بیمه ای سازمان تامین اجتماعی اظهار داشت: شرایط اقتصادی کشور بر تمامی ابعاد فعالیت سازمان تامین اجتماعی اثرگذار است. مطالبات مردم در نتیجه مشکلات اقتصادی فزونی یافته است و از سوی دیگر به دلیل محدودیت منابع در واحدهای تولیدی، تامین منابع و وصول حق بیمه با مشکلاتی مواجه می شود.
وی با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی در این شرایط بدون اتکا به منابع عمومی کشور خدمات گسترده بیمه ای و درمانی را به نیمی از جمعیت کشور ارائه می دهد و زندگی و معیشت مستمری بگیران توسط این سازمان مدیریت می شود.
نوربخش با تاکید بر اینکه امروز کشور ما در جنگ روانی و اقتصادی قرار دارد، افزود: رفع نیازهای مردم و پاسخ گویی به نیازهای جامعه مجاهدت بزرگی است که همکاران سازمان تامین اجتماعی انجام می دهند.
مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی با تاکید بر اینکه ظرفیت ها و امکانات کشور و همچنین عزم و اراده مردم ما بسیار بزرگتر از مشکلات و چالش های فعلی است، اظهار داشت: بدون تردید ملت بزرگ ایران از این شرایط با عزت و سربلندی عبور خواهند کرد.
نوربخش افزود: وظیفه ما در سازمان تامین اجتماعی این است که با ارتقاء خدمات و حمایت از اقشار تحت پوشش این سازمان برای موفقیت کشورمان در این نبرد تمام عیار اقتصادی تلاش کنیم و به نحوی عمل کنیم که بیمه شدگان و بازنشستگان و تمامی ذی نفعان سازمان کمترین فشار را متحمل شوند.
وی با تاکید بر اینکه خدمت به مردم افتخار مدیران و کارکنان سازمان تامین اجتماعی است، گفت: طی ماه گذشته هشت هزار و 200 میلیارد تومان برای خدمت رسانی به جامعه تحت پوشش تامین اجتماعی هزینه شده است و در 10 روز اول مهر ماه نیز یک هزار و 100 میلیارد تومان در حوزه درمان کشور پرداخت صورت گرفته است.
نوربخش با بیان اینکه سازمان تامین اجتماعی در حال عبور از مراحل توسعه ای است، اظهار داشت: باید عوارض احتمالی این تغییرات را به حداقل برسانیم تا در آینده نزدیک بتوانیم بیشترین خدمات را به جامعه تحت پوشش با روش های جدید و به صورت غیرحضوری ارائه دهیم.
محمدحسن زدا معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی نیز در این جلسه گفت: به منظور ارتقای خدمات غیر حضوری برنامه های گسترده ای در حال اجرا است و در همین راستا افزایش پهنای باند و ارتقای نرم افزارهای خدمات غیر حضوری با جدیت دنبال می شود.
وی هماهنگی نرم افزار های مختلف و همچنین برقراری ارتباط با سامانه های سایر دستگاه ها از جمله ثبت احوال را برای ارتقای خدمات غیر حضوری سازمان تامین اجتماعی ضروری عنوان کرد و اظهار داشت: براساس برنامه ریزی صورت گرفته بهره برداری از هر نوع نرم افزاری در واحدهای اجرایی سازمان تامین اجتماعی تنها پس از حصول اطمینان از انطباق با سایر برنامه ها قابل انجام خواهد بود.
معاون بیمه ای سازمان تامین اجتماعی با اشاره به همکاری سازمان های بیمه گر کشور برای رفع همپوشانی ها، گفت: به منظور تکمیل این برنامه شیوه نامه ای با همکاری سازمان های بیمه گر تهیه شده است و در آینده صدور و تجدید اعتبار دفترچه ها برای هر فرد تنها از طریق یک سازمان بیمه گر قابل انجام است.
سازمان تامین اجتماعی 18 نوع خدمت بیمه ای و درمانی به 42 میلیون بیمه شده شامل مستمری بگیران و بازنشستگان در سراسر کشور ارائه می دهد.
اجتمام* 7268**1440



نمایش موجودیت‌ها