date_range جمعه ۱۸ آبان ۱۳۹۷ access_time ۰۴:۴۰:۰۰ ب.ظ
تعداد 1 خبرگزاری دیگر این خبر را منتشر کرده‌اند.

قائم‌مقام بانک ایران‌زمین: نگاه بانکداری دیجیتال، ارائه سرویس به درخواست مشتری است

قائم‌مقام بانک ایران‌زمین: نگاه بانکداری دیجیتال، ارائه سرویس به درخواست مشتری است

قائم‌مقام بانک ایران‌زمین با اشاره به چشم‌انداز این بانک برای سال 1400 گفت: ارائه سرویس به درخواست مشتری، استفاده از فناوری به‌صورت یکپارچه در راستای بهبود تجربه مشتری رویکرد مادر بانکداری دیجیتال است.

نوآوران آنلاین - مجتبی شیروانی قائم مقام بانک ایران زمین، با بیان این نکته که بزودی توسعه شعب بانک ایران زمین در راستای بانکداری دیجیتال در سراسر کشور انجام خواهد شد، گفت: نگاه ما در بخش بانکداری دیجیتال، بانکداری بر پایه ارائه سرویس است؛ که در واقع این تفاوت اصلی با سیستم فعلی بانکداری است.

وی افزود: در حقیقت در بانکداری دیجیتال ما به جای ایجاد سرویس و ارائه به مشتری، بر روی پلتفرم‌های بانک سرویس‌های مد نظر مشتریان را ایجاد و در اختیار آنها قرار می‌دهیم.

قائم مقام بانک ایران زمین با اشاره به اولین شعبه دیجیتال بانکی کشور که در مجتمع مگامال توسط بانک بانک ایران زمین افتتاح شده است، گفت: خط مشی جدید ما تا سال ۱۴۰۰ این است که به یک بانک پیشرو دیجیتال، در کشور تبدیل شویم.

وی با اشاره به یکپارچگی کانالهای ارائه خدمات در بانکداری دیجیتال افزود: مشتری‌ها در آینده از کانالهایی که در اختیار دارند مانند همراه بانک، سایت و ... می‌توانند نسبت به ثبت درخواست خود بدون مراجعه به شعبه اقدام کنند و پس از انجام کار، در صورت نیاز، جهت دریافت خدمت به شعبه مراجعه داشته باشند.

قائم مقام بانک ایران زمین، با اشاره به اهمیت ارائه خدمات بانکی در بستر شبکه‌های اجتماعی به عنوان یکی از کانال های بانکداری دیجیتال، گفت: ما باید خدمت بانکی را در جایی ارائه کنیم، که مشتری حضور دارد؛ بنابراین جا دارد راهکارها، قوانین و فرآیندهای ارائه خدمات بانکی بر بستر شبکه‌های اجتماعی توسط ارگان های ذیربط دیده شود.

نمایش موجودیت‌ها