date_range سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ access_time ۱۰:۰۱:۰۰ ب.ظ
تعداد 1 خبرگزاری دیگر این خبر را منتشر کرده‌اند.

جانشین نورافکن از جم آمد/ میثم تیموری به استقلال پیوست

جانشین نورافکن از جم آمد/ میثم تیموری به استقلال پیوست
منبع خبر: برنامه نود
دسته خبری: ورزش|فوتبال

وبسایت رسمی برنامه نود - میثم تیموری مدافع چپ فصل گذشته پارس جنوبی جم به استقلال تهران پیوست. 

به گزارش وبسایت نود، میثم تیموری مدافع چپ فصل گذشته پارس جنوبی جم و رضا آذری از بازیکنان آکادمی استقلال و پدیده لیگ امید که در پست پلی میکر و پشت مهاجم بازی می‌کند با عقد قراردادی به عضویت استقلال درآمدند.

 میثم تیموری دومین خرید استقلال از پارس جنوبی است. این تیم پیش از این فرشاد محمدی مهر را جذب کرده بود. تیموری قرار است جانشین امید نورافکن شود.

استقلال در نقل و انتقالات چندین مدافع خریده است. محمد دانشگر، میثم تیموری، محمدی مهر،  امید سام کن خریدهای استقلال در خط دفاعی بوده است. 

مرتضی آقاخان، فرشاد محمدی مهر، روح الله باقری، محمد دانشگر، امید سام‌کن، سینا خادم پور،  اللهیار صیادمنش و میثم تیموری خریدهای استقلال در این فصل اند.

1004

نمایش موجودیت‌ها
نظرهای خبر

  • user avatar
    میلاد/استقلال

    تبررریک اگه تیام هم بمونه از همین حالا کسب ستاره سوم رو به همه تبریک میگم .....

    سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۲۴:۳۲ ب.ظ
  • user avatar
    FARHAD

    ماشاالله....اقاپندار تایمو چراعوض کردی همون تایم قبلی لذتش بیشتربود....

    سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۲۴:۳۲ ب.ظ
  • user avatar
    سیانور

    بازیکن خوبیه،از لحاظ آماری بهترین دفاع چپ فصل قبل

    سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۲۴:۳۲ ب.ظ
  • user avatar
    sasan

    معین عباسیان بازیکن در کلاس بالاتری نسبت به تیموری است سیاست عدم جذب عباسیان که قابلیت بازی در دفاع چپ و خصوصا وینگر چپ دارد جای سوال دارد!

    سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۲۴:۳۲ ب.ظ
  • user avatar
    Reza

    امروز نفراتی که باا استقلال قرارداد بستن ده نفره شده حالا هواداران پیروزی میتونن ی ستاره دیگه بزنن خخخخ

    سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۲۴:۳۲ ب.ظ
  • user avatar
    ✔✰✰سجاد✰✰✔

    ایول پندارتایم و مستر افتخاری. و رئیس شفر... حالا تکمیل شدیم هورااااااااا حالا مونده تمدید تیام و ابراهیمی بقیه راحت تمدید میکنن. امشبم میگن باقری تمدید میکنه... هم جوونای خوب و هم بازیکن های بزرگ حالا دیگه باید بریم برای ستاره سوم... بهترین سرمربی لیگ بهترین تیم لیگ بهتربن هوادارای لیگ حالا مه چه کم داریم برای قهزماتی در آسیا و للیگ و حذفی... اگه شانس و داوری بر علیه ما نباشه... میتونیم سه گانه کسب کنیم... و بهترین نتیجه تاریخمون رو رقم بزنیم... هر چند فوتبال غیر قابل پیش بینیه... به حول و قوه خداوند متعال میریم برای هتریک تو جام... حسودا کجان که باز بگن تبعیض:)) به مه چه محرومید والا

    سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۲۴:۳۲ ب.ظ
  • user avatar
    mohammadreza

    خوش اومدی متاسفانه جایی وایسادی که امیدعالیشاه مون اونجا رو میخواد اتوبان کنه. ناراحتم واسه میثم جای بدی بازی میکنه بعد دربی فقط از فحاشی طرفداراتون ناراحت نشو!

    سه شنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۷ ۱۰:۲۴:۳۲ ب.ظ
  • user avatar
    مستاجر خدا ورژن 2

    چه خبره مگه !! ای دم ب دقیقه بازیکن میگیریم ما !! یکم آرومتر .. شاید در این حوالی پنجره ای بسته باشد !! مخلص ادمین ... خدا قوت