date_range چهارشنبه ۳۱ مرداد ۱۳۹۷ access_time ۰۸:۴۴:۰۰ ق.ظ

تاکید مدیرعامل بیمه کوثر بر خدمت‌رسانی سریع

تاکید مدیرعامل بیمه کوثر بر خدمت‌رسانی سریع

مدیرعامل شرکت بیمه کوثر گفت: شبکه فروش با تکریم بیمه‌گذاران و خدمت‌رسانی مناسب به بیمه‌شدگان و رعایت مولفه‌های کیفی می‌توانند زینت شرکت‌های بیمه باشند.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی اخبارپول، مجید مشعلچی فیروزآبادی در هجدهمین سفر خود به استان لرستان در دیدار با کارشناسان و نمایندگان، ضمن بیان مطلب فوق، تصریح‌کرد: تعامل و گفت‌وگوی مستمر و اثربخش با شبکه همکاران توانا بسترهای موفقیت شرکت را فراهم خواهد کرد.
وی با تاکید بر برنامه‌محوری و تقید و تعصب بر برنامه‌های ابلاغی و سیاست‌های شرکت برای تحقق اهداف، خاطرنشان‌کرد: برنامه‌ها و سیاست‌های شرکت با نگاه علمی به بازار و تجزیه و تحلیل داده‌ها پایه‌ریزی شده است.
مشعلچی افزود: مسئولیت‌پذیری، اخلاق‌مداری، توجه به ارزش‌ها و رعایت شئونات، حفظ کرامت انسانی، رقابت سالم، پایبندی به مقررات و تعهدات و رعایت صداقت و انصاف در تعامل با بیمه‌گذاران و بیمه‌شدگان از ارزش‌های حاکم بر شرکت بیمه‌کوثر است.
گفتنی است، معاونان برنامه‌ریزی و نظارت راهبری، فنی و مالی و مدیران امور نمایندگان و بازاریابی و فروش مدیرعامل را در این سفر همراهی کردند.

نمایش موجودیت‌ها