date_range شنبه ۲۹ تیر ۱۳۹۸ access_time ۰۷:۱۲:۳۳ ب.ظ

بازدید مدیرعامل بانک کارآفرین از شعب خیابان مرجان، طالقانی شرقی و سعدی جنوبی

به گزارش پایگاه خبری امتداد، تهرانفر که در این بازدید عزمی معاون مدیرعامل در امور بانکی، خورسندی معاون مدیرعامل در امور ارزی و بین‌المللی، کریمی معاون مدیرعامل در امور اجرایی، و برزنونی مدیر امور شعب وی را همراهی می‌کردند، با مسئولان و کارکنان این شعب دیدار کرد و در جریان وضعیت آنها قرار گرفت .

بر اساس این گزارش، در این بازدید مدیرعامل و هیئت همراه، عملکرد این شعب را به لحاظ وضعیت منابع و مصارف، اعتبارات و تسهیلات، مطالبات غیرجاری، ضمانت‌نامه‌ها، امور ارزی و سایر آمارهای مربوطه مورد بررسی قرار دادند .

سارا اسدیان رئیس شعبه خیابان مرجان با تشکر از حضور مدیرعامل و هیئت همراه، گزارشی از عملکرد شعبه را به مدیرعامل و هیات همراه ارائه کرد .

همچنین امیرعباس اسمعیل گوهری رئیس شعبه طالقانی شرقی با ارائه گزارش عملکرد شعبه، از حضور مدیران ارشد بانک تشکر و عنوان کرد که این دیدارها می‌تواند مدیران را از نزدیک در جریان مسائل شعب قرار دهد .

بر اساس این گزارش حسین شهبازی رئیس شعبه سعدی جنوبی نیز با ارائه گزارشی به مدیرعامل و مدیران ارشد بانک، آنان را در جریان وضعیت و عملکرد شعبه قرارداد .

  بر اساس این گزارش تهرانفر در این بازدیدها با اشاره به تغییرات اساسی در نحوه تبلیغات با توجه به بروز و ظهور تکنولوژی‌های نوین تاکید کرد: در گذشته‌ای نه‌چندان دور تبلیغات صرفاً در قالب آگهی‌های تجاری تعریف می‌شد؛ اما به‌ مرور زمان و بر اساس گسترش تکنولوژهای نوین، شیوه تبلیغات در تمامی بخش‌ها و از جمله صنعت بانکداری متفاوت و متنوع شده است. بنابراین با توجه به این مسئله و همچنین تغییر ذائقه و خواست مخاطبان شیوه‌های تبلیغات نیز متنوع و متکثر گردیده است .

وی همچنین افزود: تبلیغات در دنیای امروز باید خلاقانه، مبتکرانه و واقعی باشد تا مخاطبان با آن ارتباط برقرار کنند؛ در غیر این صورت تبلیغات کارکرد اصلی و واقعی خود یعنی اطلاع‌رسانی در خصوص محصولات و خدمات و در نهایت جذب مشتری را از دست خواهند داد .

تهرانفر با اشاره به انواع تبلیغات در بانک‌ها و به‌ویژه بانک‌های خصوصی در کشور خاطرنشان کرد: بانک‌های خصوصی بعد از شکل‌گیری بسیاری از شاخص‌ها و معیارهای بانکداری کشور از جمله مشتری‌مداری و تکریم ارباب‌رجوع و همچنین تبلیغات را دچار تغییرات قابل‌ملاحظه‌ای کرده‌اند .  وی افزود: ویژگی مثبت تبلیغات در بانک‌های خصوصی تبلیغات و بازاریابی به‌صورت توامان بود که یکی از نقاط برجسته در این بخش محسوب می‌شود. این در حالی است که بانک‌های دولتی پیش از آن اعتقاد چندانی به این مسئله نداشتند و به‌تدریج بعد از گسترش تبلیغات بانک‌های خصوصی به این عرصه وارد شدند .

گفتنی است در پایان این بازدیدها، تهرانفر از زحمات و تلاش‌های کلیه کارکنان این شعب تقدیر کرد و عملکرد موفق بانک کارآفرین را نتیجه زحمات تمامی کارکنان صف و ستاد عنوان کرد

نمایش موجودیت‌ها