به گزارش پایگاه خبری امتداد، حسین حسینی در گفتگویی اعلام کرد: با توجه به آیین‌نامه شورای عالی بیمه مبنی بر تفویض اختیار رتبه‌بندی نمایندگان به شرکت‌های بیمه، و با تلاش و همت دکتر کاردگر، نایب رئیس هیات مدیره و مدیر عامل بیمه دانا، شیوه‌نامه رتبه‌بندی نمایندگان برای نخستین بار در این شرکت تدوین و برای سال آماری  ۱۳۹۷ شبکه فروش اجرایی شد .

وی اظهار داشت: به منظور شناخت توانمندی‌ها و چالش‌های شبکه فروش و تقویت شاخص‌های عملکردی آنها، رتبه‌بندی نمایندگان با استفاده از شاخص‌های کمی و کیفی مانند حق بیمه تولیدی، نسبت خسارت، ترکیب پرتفوی، نسبت وصول حق بیمه به تولید، انضباط مالی و تجهیزات اداری دفاتر نمایندگان انجام شده است .

قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا با اشاره به اینکه رتبه‌بندی نمایندگان در سه درجه ۱، ۲ و۳ انجام شده است، افزود: هر یک از این تقسیم‌بندی‌ها نیز به سطوح عالی، خوب و متوسط تعریف شده است که بر اساس آن، حق بیمه صادره، نسبت خسارت، ترکیب پرتفوی و انضباط مالی نماینده، بیشترین تاثیر را در کسب امتیاز و رتبه‌بندی داشته است

وی، شبکه فروش را بازوان پرتوان شرکت در مسیر تعالی و رشد قلمداد کرد و گفت: رتبه‌بندی نمایندگان تنها بخشی از برنامه جامع و هدفمند در جهت ارتقای این شبکه پرتوان است که در برنامه میان‌مدت و بلند‌مدت بخش‌های دیگر این برنامه به اجرا درخواهد آمد .

قائم مقام مدیر عامل بیمه دانا اضافه کرد: با انجام رتبه‌بندی نمایندگان، نه تنها انگیزه آنها دوچندان خواهد شد، بلکه موجب می‌شود تا با مولفه‌ها و متغیرهای در نظر گرفته شده در این رتبه‌بندی، شاهد رقابتی پرشور بر پایه مبانی حرفه‌ای و اخلاقی باشیم .

حسینی گفت: با اجرایی شدن رتبه‌بندی نمایندگان در شرکت بیمه دانا، از این پس پرداخت کارمزد، برخورداری از تسهیلات مالی، حدود اختیارات کارشناسی و صدور و میزان سقف صندوق نقدی نماینده متناسب با امتیاز کسب شده به نمایندگان اعطا می‌شود .

قائم مقام مدیرعامل بیمه دانا، تلاش مضاعف شبکه فروش را از عوامل اصلی موفقیت شرکت‌های بیمه عنوان و ابراز امیدواری کرد: با اجرایی شدن رتبه‌بندی نمایندگان، پرتفوی کسب شده ناشی از فعالیت شبکه فروش از حدود  ۷۷ درصد فعلی به بیش از  ۹۰ درصد افزایش یابد .

وی در پایان ابراز امیدواری کرد که شبکه فروش با معرفی هر چه بهتر طرح مهر دانا، زمینه را برای اجرای طرح‌های مشابه فراهم کند

نمایش موجودیت‌ها