date_range سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ access_time ۰۳:۳۷:۰۲ ب.ظ

قیمت قطعی و نهایی خودروی جدید کوییک از سوی سایپا اعلام شد + شرایط فروش / آبان 96

قیمت قطعی و نهایی خودروی جدید کوییک از سوی سایپا اعلام شد + شرایط فروش / آبان 96
منبع خبر: ایران جیب
دسته خبری: اقتصاد|خودرو

براساس اطلاعات دریافتی از شرکت سایپا، قیمت قطعی خودروی جدید کوییک در 3 تیپ اعلام شد و شرایط فروش آن نیز بزودی اعلام خواهد شد.

براساس اطلاعات دریافتی از شرکت سایپا، قیمت قطعی خودروی جدید کوییک در 3 تیپ اعلام شد و شرایط فروش آن نیز بزودی اجراء خواهد شد.

به گزارش ایران‌جیب، گروه خودروسازی سایپا قرار است خودروی کوییک را در 3 تیپ که در جدول ذیل درج شده به بازار عرضه نماید.

قیمت کوییک:


شرایط فروش کوئیک

زمان اجرای این بخشنامه بزودی از سوی وب‌سایت ایران جیب اعلام خواهد شد.

قیمت قطعی و نهایی خودروی جدید کوییک از سوی سایپا اعلام شد + شرایط فروش / آبان 96

نمایش موجودیت‌ها

نظرهای خبر

  • user avatar
    رضا:

    انصافا عقبش خوشگله ولی قیمتش فضایی...

    سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ۰۴:۲۰:۵۸ ب.ظ
  • user avatar
    مشتری:

    خرید ساینا باقیمت ۲۹/۳۰۰دربرابراین که قیمتش ۳۳ خیلی به صرفه تر وتوجیح اقتصادی بیشتری داره.تازه فضای صندوق خیلی بزرگتری هم داره

    سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ۰۴:۲۵:۲۶ ب.ظ
  • user avatar
    مهدی:

    آخه ۴۰ تومان برای این؟ برای چی آخه؟ چرا اینقدر ظلم میکنین؟!؟

    سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ۰۴:۲۵:۵۵ ب.ظ
  • user avatar
    آرش66:

    چرا قیمت نمونه اتوماتیک اینقدر گرانتر است؟ دو تا سه میلیون گرانتر قابل توجیه است ولی نه اینقدر.

    سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ۰۳:۵۰:۲۶ ب.ظ
  • user avatar
    آریا شاهین:

    42/000/000 تومان معادل با حدودا 11/000 دلار برای پراید اندکی بهبودیافته ورژن 2018!!!در دنیای استکباری با این رقم میتوان به هیوندای اکسنت و تویوتا کرولا اندیشید...