date_range سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ access_time ۰۷:۲۶:۰۰ ب.ظ
تعداد 5 خبرگزاری دیگر این خبر را منتشر کرده‌اند. گراف تشابه

پرداخت تسهیلات 10 میلیون تومانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه

پرداخت تسهیلات 10 میلیون تومانی به زلزله‌زدگان کرمانشاه
منبع خبر: ایران جیب

مدیرعامل پست‌بانک‌ایران ضمن ابراز همدری با حادثه‌دیدگان زلزله استان کرمانشاه از پرداخت تسهیلات 10 میلیون تومانی به خانواده‌های آنان خبر داد.

مدیرعامل پست‌بانک‌ایران ضمن ابراز همدری با حادثه‌دیدگان زلزله‌ استان کرمانشاه از پرداخت تسهیلات 10 میلیون تومانی به خانواده‌های آنان خبر داد.

خسرو فرحی با بیان این مطلب گفت: در راستای حمایت از آسیب‌دیدگان زلزله استان کرمانشاه و کمک به بازسازی منازل آنها، این بانک تسهیلات ویژه‌ای را با بازپرداخت پنج ساله برای هر یک از سرپرستان خانوارهای آسیب‌دیده پرداخت می‌کند.

وی تصریح کرد: علاوه بر آن یاراکارت اعتباری این بانک برای تامین نیازهای خانواده‌های آسیب‌دیده در اختیار آنان قرار می‌گیرد تا بتوانند به پشتوانه یارانه از این تسهیلات نیز بهره‌مند شوند.

مدیر عامل پست بانک ایران تاکید کرد: این بانک همه تمهیدات لازم را برای خدمت‌رسانی و کمکهای تسهیلاتی به خانواده‌های آسیب‌دیده در نظر گرفته است. / تسنیم

نمایش موجودیت‌ها
نظرهای خبر

  • user avatar
    حسن:

    اگر به صد هزار خانواده آسیب دیده هر خانواده 10 میلیون تومان وام پرداخت شود مجموعاً میشود هزار میلیارد تومان، یعنی حدود 250 میلیون دلار. یعنی پول فروش 2 روز نفت کشور. یعنی یک دوازدهم پولی که آن مقام عالی بانک ملی برداشت و رفت کانادا.

    سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ۰۹:۳۲:۵۲ ب.ظ
  • user avatar
    یه نفر:

    خسته نباشید ! واقعا این مردم فقیر ... روز بروز فقیرتر می شوند

    سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ۰۸:۱۱:۱۸ ب.ظ
  • user avatar
    حرف حساب !:

    کمک رسانی دولت به مردم کرمانشاه که در زلزله خسارت مالی و جانی و معنوی دیده اند حق مسلم آنهاست و این مردم در انقلاب و 8 سال جنگ تحمیلی از مرزها و سیانت کشور حفاظت کردند و ما در هر کجای ایران از این اقدام حمایت می کنیم و دولت هم موظف است بسرعت در الیتام درد آنها تسریع بعمل آورد . آنچه مسلم است از پیمانکاران ساخت و ساز و مصالح فروشان (جز و کل ) افراد ذیصلاح برای سرعت بخشیدن به بهسازی یاری جوئید . به کمپین #التیام_درد_زلزله_زدگان بپیوندید قبول دارم +++‌

    سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ۰۸:۰۸:۲۸ ب.ظ
  • user avatar
    Armin:

    مثلا با ۱۰ میلیون چیکار کنن ؟ حالا به برو بچ سوریه و لبنان و فلسطین بگید دندون رو جیگر بزارن مدتی تا ایرانیا از این داغ در بیان بعدن حساب میکنیم باشون

    سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ۰۸:۵۷:۲۰ ب.ظ
  • user avatar
    یه نفر:

    حتماً با سود 24 درصد و برای شکستن کمر آنها !!! تسهیلاتی که به این فاجعه اختصاص می یابد باید با بهره خیلی پایین و با تنفس 2 ساله باشد. وگرنه تبلیغات و سودجویی است.

    سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ۰۸:۴۳:۰۹ ب.ظ
  • user avatar
    نبی:

    پول یه روز یه پزشکه!!!

    سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ۰۸:۴۸:۲۴ ب.ظ
  • user avatar
    پدی دلاله❤:

    چند درصد از وامو بلاک میکنید؟!!!و صدی چند سود میگیرید؟!!رو نگفتی داداش! خودتون رو به زحمت نندازید،دولت گفته مثل پلاسکو میخواد وام بلاعوض ساخت مسکن به زلزله زده ها بده،البته بعد اینکه موفق شد عاب معدنی و پتو به طفلیا برسونه. #ولمون کنید تو رو جونِ ....!!

    سه شنبه ۲۳ آبان ۱۳۹۶ ۰۸:۰۳:۱۴ ب.ظ
  • user avatar
    کارمند:

    حالا با سود چند درصد