loader
banner

ارائه خدمات اختصاصی جستجوی شبکه های اجتماعی در سامانه 8tag

جستجوی شبکه های اجتماعی

ما خدمات جستجوی پیشرفته را در شبکه های اجتماعی ارائه می‌دهیم.

شبکه‌های اجتماعی به بخشی ضروری از زندگی روزمره ما تبدیل شده‌اند، و همچنین منبعی عالی برای کسب‌وکارهایی هستند که به دنبال ارتباط با مشتریان فعلی و بالقوه هستند. با این حال، با وجود اطلاعات بسیار زیاد، یافتن اطلاعاتی که برای رشد کسب و کار خود نیاز دارید، می تواند چالش برانگیز باشد.

چرا باید از ابراز ویژه برای جستجو در شبکه های اجتماعی استفاده کنیم؟

داشتن ابزار مناسب برای جستجو در شبکه های اجتماعی به دلایل مختلفی ضروری است.

اول اینکه شبکه‌های اجتماعی حاوی حجم وسیعی از داده‌ها هستند که در هر ثانیه به حجم آنها اضافه می‌شود که یافتن اطلاعات خاصی را که نیاز دارید دشوار می‌سازد. محتوای تولید شده در شبکه های اجتماعی هیچ دسته‌بندی مشخصی ندارند و شما با اقیانوسی از مطالب بدون طبقه‌بندی مواجه هستید. ابزارهای مناسب می‌توانند به شما کمک کنند تا نتایج جستجو را فیلتر و اصلاح کنید تا بتوانید اطلاعات مرتبط مورد نیاز خود را سریع و آسان پیدا کنید.

دوم اینکه شبکه‌های اجتماعی حاوی اطلاعاتی هستند که برای تک تک کاربران شخصی‌سازی شده‌اند و یافتن اطلاعاتی را که آشکارا در دسترس نیستند دشوار می‌سازد. با ابزارهای مناسب، می‌توانید نمایه‌ها، پست‌ها و نظراتی را جستجو کنید که ممکن است به جستجوی شما مرتبط باشند، حتی اگر آشکارا به اشتراک گذاشته نشده باشند.

سوم اینکه، شبکه‌های اجتماعی می‌توانند برای کشف روندها یا ارتباطاتی که ممکن است در نگاه اول مشخص نباشند،استفاده شوند. ابزارهای مناسب برای جستجوی شبکه‌های اجتماعی می‌توانند به شما در شناسایی الگوها و روابط بین کاربران کمک کنند که ممکن است اطلاعات جدیدی در مورد بازارها، صنایع و رفتار مصرف‌کننده به شما بدهد.

 و چهارم اینکه، داشتن ابزارهای مناسب برای جستجوی شبکه های اجتماعی برای کسب و کارها بسیار مهم است. با تأثیر رسانه های اجتماعی بر نحوه ارتباط افراد به صورت آنلاین و با یکدیگر، کسب و کارها باید بر آنچه در مورد برند و صنعت آنها گفته می شود نظارت کنند.

ابزارهای جستجوی شبکه های اجتماعی را می‌توان برای نظارت بر ذکر نام تجاری، ردیابی جریان‌ها و شناسایی افراد تأثیرگذار و تجزیه و تحلیل بازخورد مشتریان استفاده کرد، که می تواند به کسب و کارها در تصمیم گیری آگاهانه در مورد بازاریابی، تبلیغات و روابط با مشتری کمک کند. 

به طور خلاصه، داشتن ابزار مناسب برای جستجوی شبکه های اجتماعی برای یافتن سریع و آسان اطلاعات مرتبط، کشف جریان‌ها و روابطی که ممکن است در نگاه اول آشکار نشوند و نظارت بر ذکر نام تجاری یا صنعت برای تصمیم گیری آگاهانه ضروری است.

ارائه خدمات جستجو در شبکه های اجتماعی

جستجو در شبکه های اجتماعی چه تفاوتی با جستجوی گوگل دارد؟

جستجوی گوگل و جستجوی شبکه های اجتماعی تفاوت‌های مشخصی دارند که آنها را در نوع خود منحصر به فرد می‌کند. در حالی که هر دو نتایج جستجو را ارائه می دهند، تمرکز و هدف پشت الگوریتم ها و عملکردهای جستجوی آنها متفاوت است. 

جستجوی گوگل در درجه اول برای یافتن اطلاعات در وب به طور کلی استفاده می شود .وب سایت‌ها، مقالات، ویدئوها و تصاویر مرتبط را بر اساس کلمات کلیدی که کاربران در کادر جستجو وارد می کنند ارائه می‌دهد. از چندین منبع برای تولید نتایج جستجو استفاده می‌کند، مانند محتوای وب‌سایت، متا تگ‌ها و اعتبار وب‌سایت.

نتایج جستجو به شیوه‌ای خنثی و خام نمایش داده می‌شوند، بدون هیچ گونه سوگیری نسبت به فرد یا گروه خاصی و بدون اشاره به اهمیت مطالبی که توسط رسانه‌های مختلف تولید شده است. در حالی که در شبکه های اجتماعی علاوه بر خود محتوا، اینکه چه کسی یا چه شبکه‌ای از کاربران آن را منتشر کرده‌اند نیز مهم است.

 اما، جستجوی شبکه های اجتماعی بر یافتن محتوا و مشاغل در پلتفرم های رسانه های اجتماعی متمرکز است. الگوریتم‌های شبکه‌های اجتماعی برای ارتباط کاربران با سایر کاربران یا صفحاتی طراحی شده‌اند که بیشترین ارتباط را با علایق آن‌ها دارند یا قبلاً با آن‌ها تعامل داشته‌اند.

نتایج جستجو می‌تواند شامل مواردی مانند اطلاعات نمایه، پست‌ها، عکس‌ها و ویدیوها و سایر محتوای تولید شده توسط کاربر باشد. اطلاعات بدست آمده بر اساس فاکتورهای مختلفی از قبیل زمان انتشار، سوگیری، شخص منتشرکننده، بازید و لایک و کامنت بررسی شده و ارزش گذاری می‌گردند،

در واقع یک جستجوی کاملا حرفه‌ای به شما ارائه می‌گردد تا ارزش هر محتوا و ضریب نفوذ آن را در حیطه‌ی مرتبط با شما نشان دهد. تفاوت دیگر بین این دو نوع داده‌ای است که برای جستجو در دسترس است.

نتایج جستجوی شبکه‌های اجتماعی اطلاعات شخصی و خاص‌تری مانند علایق، سرگرمی‌ها و ارتباطات اجتماعی یک فرد یا کسب‌وکار را نشان می‌دهند.

از سوی دیگر، جستجوی Google تمایل دارد محتوای مبتنی بر وب مانند مقالات، وبلاگ‌ها و وب‌سایت‌هایی را که برای الگوریتم‌های موتور جستجو بهینه‌سازی شده‌اند، در اولویت قرار دهد. در حالی که در جستجوی شبکه های اجتماعی هیچ محتوایی نادیده گرفته نمی‌شود حتی اگر این محتوا توسط یک کاربر بدون فالوور و بدون لایک و کامنت منتشر شده باشد.

شما برای اینکه در جستجوی گوگل دیده بشوید باید از ترفندهای بسیاری مانند سئو و کلمات کلیدی خاصی استفاده کنید، حال آنکه جستجوی شبکه های اجتماعی نشان می‌دهد که برای دیده شدن یا پیدا کردن یک محتوا در اقیانوس شبکه های اجتماعی نیازی به ترفند و امتیاز بالای سایت و سایر موارد ندارد. 

در مجموع جستجوی گوگل و جستجوی شبکه های اجتماعی اهداف مختلفی را دنبال می کنند. گوگل بر یافتن اطلاعات عمومی تمرکز دارد، در حالی که جستجوی شبکه های اجتماعی برای ارتباط کاربران با افراد و مشاغل در پلتفرم های رسانه های اجتماعی طراحی شده است.

جستجوی گوگل

سامانه هشتگ برای جستجوی شبکه های اجتماعی چه خدماتی ارائه می‌دهد؟

شبکه‌های اجتماعی به بخشی ضروری از زندگی روزمره ما تبدیل شده‌اند، و همچنین منبعی عالی برای کسب‌وکارهایی هستند که به دنبال ارتباط با مشتریان فعلی و بالقوه هستند. با این حال، با وجود اطلاعات بسیار زیاد، یافتن اطلاعاتی که برای رشد کسب و کار خود نیاز دارید، می تواند چالش برانگیز باشد.

اینجاست که ما وارد می شویم. شرکت ما در خدمات جستجوی شبکه های اجتماعی تخصص دارد و به شما امکان می دهد اطلاعات و داده هایی را که برای موفقیت  یا عبور از بحران نیاز دارید، پیدا کنید. ما از الگوریتم های پیشرفته برای جستجو در چندین شبکه اجتماعی از جمله اینستاگرام، توییتر، ایتا و غیره استفاده می کنیم.

خدمات جستجوی ما اطلاعات ارزشمندی را در مورد مخاطبان هدف شما، از جمله علایق، جمعیت شناسی و رفتار آنلاین آنها ارائه می‌دهد. با در اختیار داشتن این اطلاعات، می‌توانید کمپین‌های بازاریابی هدفمند ایجاد کنید، تعامل با مشتری را بهبود بخشید و دنبال‌کنندگان رسانه‌های اجتماعی خود را افزایش دهید.

در هشتگ، ما به ارائه بهترین خدمات جستجوی شبکه های اجتماعی شهرت داریم. تیم کارشناسان ما متعهد به به روز ماندن با آخرین روندهای رسانه های اجتماعی هستند و اطمینان حاصل می کنند که ما اطلاعات دقیق و قابل اعتماد ارائه می‌دهیم. ما همچنین پکیچ های رصد و پایش شبکه های اجتماعی قابل تنظیم و اختصاصی را برای برآوردن نیازها و مطابق با بودجه خاص شما را ارائه می‌دهیم.

بنابراین اگر به دنبال بهینه‌سازی حضور خود در رسانه‌های اجتماعی و پیشی گرفتن از رقبا هستید، به خدمات جستجوی شبکه های اجتماعی ما نگاه کنید. همین امروز با ما تماس بگیرید تا درباره اینکه چگونه می توانیم به شما در دستیابی به اهدافتان کمک کنیم بیشتر بدانید.

لیست خدمات جستجوی شبکه های اجتماعی توسط سامانه هستگ:

رصد، پایش و جستجو در خبرگزاری‌ها و وب‌سایتهای خبری

رصد، پایش و جستجو درتوییتر

رصد، پایش و جستجو در کانالهای تلگرامی

رصد، پایش و جستجو در صفحات اینستاگرام

رصد، پایش و جستجو در روزنامه‌ها

رصد، پایش و جستجو در پیامرسان ایتا

رصد، پایش و جستجو در شبکه های تلویزیونی داخلی و خارجی

رصد، پایش و جستجو گروهای عمومی تلگرامی

رصد، پایش و جستجو در انجمن های گفتگوی منتخب ( نی‌نی‌سایت، سهام یاب)

رصد، پایش و جستجو در آپارات و یوتیوب