loader
banner

با خدمات رصد شبکه های اجتماعی، از بازی جلوتر بمانید.

 

پایش تصویر برند

پایش تصویر برند از آن جهت اهمیت دارد که در دنیای دیجیتال امروزی، شهرت آنلاین برند شما می تواند باعث موفقیت یا شکست کسب و کار شما شود. به همین دلیل است که رصد شبکه های اجتماعی و  نظارت بر آنچه مردم در مورد نام تجاری شما به صورت آنلاین می گویند، مهم تر از همیشه است.

پایش تصویر برند

در  سامانه هشتگ، ما در پایش شبکه های اجتماعی تخصص داریم، رصد نام تجاری شما و تجزیه و تحلیل مکالمات آنلاین در مورد برند شما، کاریست که ما با رصد فضای مجازی انجام می دهیم.

نظارت بر تصویر برند فرآیند جمع آوری دیتا و تجزیه و تحلیل شهرت آنلاین یک برند است، که در واقع شامل رصد فضای مجازی و پایش پلتفرم‌های آنلاین مختلف مانند رسانه‌ها و شبکه های  اجتماعی همچون توییتر و اینستاگرام، وبلاگ‌ها، انجمن‌ها، پیام رسانهای داخلی از قبیل ایتا، با هدف جمع‌آوری اطلاعات درباره آنچه مردم در مورد یک برند می‌گویند، می‌شود. بعبارتی هدف از پایش تصویر برند، شناسایی هرگونه نظر یا بازخورد منفی است که می تواند به اعتبار یک برند آسیب برساند و باید برای رفع آنها اقدام کند.

خدمات پایش تصویر برند ما به شما کمک می‌کند از بازی جلوتر بمانید و تصویر برند مثبتی را حفظ کنید.

با رصد نام تجاری شما در رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی، وب سایت‌ها، انجمن‌های گفتگو و سایر پلتفرم های آنلاین، می توانیم به شما در مورد بحران های احتمالی روابط عمومی و بازخورد منفی، هشدار دهیم. این به شما امکان می دهد تا قبل از تشدید مسائل، به سرعت و به طور موثر به آنها رسیدگی کنید و راهکار مناسبی را اتخاذ نمایید.

تیم کارشناسان ما از ابزارها و تکنیک های پیشرفته برای رصد فضای مجازی و پایش نام تجاری شما در رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی استفاده می کنند. ما داده‌های شبکه های اجتماعی همچون توییتر، اینستاگرام و ایتا را جمع‌آوری می‌کنیم، تجزیه و تحلیل می‌کنیم تا راهکارهای عملی به شما ارائه دهیم که می‌تواند به شما در بهبود تصویر و شهرت برندتان کمک کند.

اما پایش تصویر برند فقط کنترل آسیب نیست.

پایش تصویر برند فرصتی برای تعامل با مشتریان و ایجاد روابط است. با شرکت فعالانه در گفتگوهای آنلاین درباره برند خود در شبکه های اجتماعی، می توانید به مشتریان خود نشان دهید که به نظرات آنها اهمیت می دهید و برای بازخورد آنها ارزش قائل هستید. این می تواند منجر به افزایش وفاداری مشتری شود.

خدمات نظارت بر برند سامانه هشتگ

خدمات نظارت بر برند ما شامل هشدارهای سفارشی شده برای بازخورد منفی یا بحران‌های بالقوه روابط عمومی، تجزیه و تحلیل احساسات مشتری و روند بازخورد، تجزیه و تحلیل رقبا، تعامل در رسانه‌های اجتماعی و مدیریت برند است.

با کمک ما، می توانید اطمینان حاصل کنید که برند شما همیشه بهترین تصویر خود را به صورت آنلاین ارائه می دهد.

خدمات پایش تصویر برند ما عبارتند از:

– رصد آنلاین نام‌های تجاری در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی، وب‌ سایتها و سایر پلتفرم‌های آنلاین

– هشدارهای سفارشی برای بازخورد منفی یا بحران های بالقوه روابط عمومی

– تجزیه و تحلیل احساسات و سوگیری مشتریان و روند بازخورد

– تجزیه و تحلیل و محک زدن رقبا

– مشارکت در رسانه ها و شبکه های اجتماعی و مدیریت شهرت برند

گزارش های تحلیلی از شبکه های اجتماعی

انگشتتان را روی نبض برند خود نگه دارید

با خدمات ما، می‌توانید از آنچه مردم درباره برند شما می‌گویند مطلع بمانید و اقدامات پیشگیرانه‌ای را برای رسیدگی به هر مشکلی قبل از تشدید آن انجام دهید.

با همکاری با ما برای پایش تصویر برند، می توانید اطمینان حاصل کنید که برند شما همیشه در بهترین حالت ممکن به صورت آنلاین در رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی ارائه می شود.

امروز با ما تماس بگیرید تا در مورد خدمات ما بیشتر بدانید و دریابیدکه چگونه می توانیم به شما کمک کنیم تا از اعتبار برند خود محافظت کنید و آن را افزایش دهید.

پایش تصویر برند

خدمات رصد شبکه های اجتماعی و رصد فضای مجازی بسیار گسترده می‌باشند، پایش تصویر برند یکی از خدماتی است که سامانه هشتگ در راستای ارائه ی خدمات رصد فضای مجازی و رصد شبکه های اجتماعی به برندها ارائه می کند. 

برای استفاده از خدمات رصد شبکه های اجتماعی از قبیل پایش تصویر برند با سامانه هشتگ در ارتباط باشید.