banner

چرا سنجش عملکرد مارکتینگ در عصر دیجیتال حیاتی است؟ در دنیای امروز که برندها در فضای مجازی با سرعتی باورنکردنی رقابت می‌کنند، دیگر نمی‌توان تنها با احساس یا حدس، تصمیم‌های بازاریابی گرفت. مدیران مارکتینگ برای اینکه بدانند فعالیت‌های تبلیغاتی و حضور برندشان در شبکه‌های اجتماعی تا چه اندازه مؤثر است، به داده و شاخص‌های قابل […]

در دنیای امروز، حضور سازمان‌ها در شبکه‌های اجتماعی تنها به داشتن صفحه رسمی یا انتشار چند پست در هفته محدود نمی‌شود. آنچه اهمیت دارد درک صدای مخاطبان، افکار عمومی و برداشت واقعی مردم از برند است. بسیاری از سازمان‌ها تصور می‌کنند با «رصد فضای مجازی» به شناخت کافی از جامعه دست یافته‌اند، در حالی که […]

در عصر شبکه‌های اجتماعی، مردم دیگر فقط مصرف‌کننده‌ی پیام نیستند؛ بلکه خودشان سازنده‌ی گفتگوها هستند.هر توییت، هر پست اینستاگرامی و هر نظر در تلگرام، می‌تواند تصویری از احساس واقعی جامعه نسبت به یک برند یا سازمان باشد. برندها تا چند سال پیش تنها به آمار لایک و بازدید توجه می‌کردند، اما امروز این داده‌ها دیگر […]

در دنیای پرسرعت امروز، دیگر نمی‌توان فقط با تحلیل‌های درون‌سازمانی تصمیم گرفت. مشتریان، رسانه‌ها و حتی رقبا هر روز در شبکه‌های اجتماعی حرف می‌زنند، نظر می‌دهند و فضا را شکل می‌دهند. برندهایی که این گفتگوها را نمی‌شنوند، دیر یا زود از بازار عقب می‌مانند. سازمان‌های موفق، نه‌تنها به صدای مشتریان خود گوش می‌دهند بلکه صدای […]

در دنیای امروز، شبکه‌های اجتماعی بیش از هر زمان دیگری بر تصمیمات خرید مشتریان تاثیر می‌گذارند. آنچه مشتریان در مورد برند شما، رقبا و صنعت شما می‌گویند، می‌تواند کلید موفقیت یا شکست شما باشد. اما چگونه می‌توانید این حجم عظیم از اطلاعات را در شبکه‌های اجتماعی مختلف رصد کرده و به فرصتی برای پیشرفت تبدیل […]

بیست و نهمین نمایشگاه نفت و گاز و پتروشیمی و پالایش

داده‌های این گزارش بر پایه اطلاعات گردآوری‌شده از سامانه «هشتگ» تهیه شده‌اند. «هشتگ» یک سامانه بومی و جامع رصد فضای مجازی و رسانه‌ای است که به‌صورت ۲۴ ساعته محتوای تولیدشده در شبکه‌های اجتماعی و رسانه‌های فارسی‌زبان را پایش و تحلیل می‌کند. این سامانه محتوای پلتفرم‌هایی همچون توییتر، اینستاگرام، تلگرام، لینکدین، ایتا، و همچنین برنامه‌های پخش‌شده در رادیو و تلویزیون را با بهره‌گیری از الگوریتم‌های پردازش زبان طبیعی و تحلیل داده گردآوری کرده و با دسته‌بندی موضوعی، تحلیل کلیدواژه‌ها، ترندها، و ارزیابی احساسات کاربران، بستری دقیق و قابل اتکا برای شناخت افکار عمومی و بازخوردهای اجتماعی فراهم می‌سازد.

تفاهم نامه همکاری انجمن اهدای عضو ایرانیان و سامانه هشتگ

سامانه هشتگ تفاهم نامه همکاری با انجمن اهدای عضو ایرانیان امضا کرد. انجمن‌هایی مانند انجمن اهدای عضو ایرانیان باید به شبکه‌های اجتماعی و ترندهای روز اشراف داشته باشند، زیرا این آگاهی به آن‌ها امکان می‌دهد تا با جامعه ارتباط مؤثرتری برقرار کنند.

burse 1 سامانه رصد شبکه های اجتماعی | هشتگ | رصد فضای مجازی| سوشال لیسنینگ

پلتفرم بورس ترندز به‌عنوان یک ابزار هوشمند، طراحی شده تا با استفاده از هوش‌مصنوعی به کاربران این امکان را بدهد که تمام این داده‌ها را از منابع مختلف، به‌صورت دسته‌بندی‌شده و ساختاریافته مشاهده کنند. هدف این مطلب، بررسی دقیق مزایا، عملکرد و کاربردهای بورس ترندز برای فعالان بازار سرمایه است.

biiit 1 سامانه رصد شبکه های اجتماعی | هشتگ | رصد فضای مجازی| سوشال لیسنینگ

بررسی نظرات و تجربیات کاربران در شبکه‌های اجتماعی پیرامون صرافی‌ها، به برندها و پلتفرم‌ها این امکان را می‌دهد که با افکارسنجی در میان کاربران، نیازها و اولویت‌های آن‌ها را شناسایی کنند و بحران‌ها و کمپین‌های رقبای خود را به دقت رصد کنند.

خرید آنلاین طلای آب شده به یکی از محبوب‌ترین روش‌های سرمایه‌‌گذاری در این حوزه تبدیل شده است. پلتفرم‌های فروش آنلاین طلای آب شده مورد توجه کاربران شبکه‌های اجتماعی قرار گرفته است. هشتگ در گزارشی به بررسی سهم صدا و جایگاه پلتفرم‌های فروش طلای آنلاین پرداخته است