banner

 

clubhouse کلاب‌هاوس یک شبکه اجتماعی جدید مبتنی بر گپ‌و‌گفت صوتی است. این شبکه متشکل از اتاق‌های گفت‌و‌گوی متعددی است که کاربران به دلخواه ایجاد میکنند و در آن میتوان به گفتگو پرداخت. هر اتاقی مدیری دارد و این مدیر است که اجازه صحبت به کاربران را می‌دهد، به این ترتیب می‌توان یک کنفرانس مجازی را پیرامون هر بحثی شکل داد.

کلاب هاوس چگونه کار می کند؟


کلاب‌هاوس فعلا روی سیستم آی‌او‌اس فعال است (یک نسخه ایرانی غیررسمی برای اندروید ارائه شده است). برای عضویت در آن باید از طرف اعضای فعلی دعوتنامه داشته‌باشید. کاربران می‌توانند اتاق‌های گفت‌وگو تشکیل داده و این اتاق ها را باز یا بسته نگهدارند. کاربران صرفا به صورت زنده می‌توانند با هم حرف بزنند و گفتگو‌ها ضبط نمی‌شود. شما می‌توانید افراد یا اتاق‌های گفتگو را دنبال‌کنید، به دلخواه یک اتاق را انتخاب کنید و در آن حضور داشته باشید و به گفت وگوی شرکت کنندگان در بحث گوش دهید و یا درخواست مشارکت در بحث را بدهید و مدیر اتاق به شما اجازه صحبت می‌دهد و میکروفن شما برای بقیه باز می‌شود. در این شبکه هیچ تصویر یا ویدیویی رد و بدل نمی‌شود.

did you know سامانه رصد شبکه های اجتماعی | هشتگ | رصد فضای مجازی| سوشال لیسنینگ
who is in clubhouse سامانه رصد شبکه های اجتماعی | هشتگ | رصد فضای مجازی| سوشال لیسنینگ

 

چگونه در کلاب هاوس clubhouse عضو شویم؟

در حال حاضر عضویت کلاب هاوس در بر اساس دعوت نامه است و شخص معرف باید شماره شما را در لیست تماسش داشته باشد یا برای دعوت به لیست تماسش اضافه کند. کلاب هاوس دسترسی به لیست تماس کاربران دارد و آن را مرتبا به روزرسانی می‌کند و به همین دلیل هنگام دعوت باید نام و شماره تلفن شخص در لیست تماس شما باشد. سپس از طریق بخش دعوتنامه‌ها میتوانید افراد را به این شبکه دعوت کنید.

چگونه میتوانید در کسب و کارتان از مزایای کلاب هاوس

clubhouse بهره‌مند شوید؟

 برای پاسخ به این سوالچگونه میتوانید در کسب و کارتان از مزایای کلاب هاوسclubhouse  بهره‌ مند شوید می توان گفت که شما به 6 طریق می توانید از شبکه اجتماعی کلاب هاوس برای بیزینس خودتان بهره‌مند شوید.

clubhouse bus 1 سامانه رصد شبکه های اجتماعی | هشتگ | رصد فضای مجازی| سوشال لیسنینگ

سامانه هشتگ ابزاری برای پایش شبکه‌های اجتماعی از قبیل توییتر و اینستاگرام و تلگرام و روزنامه‌ها و خبرگزاری‌هاست، فعالین رسانه برای رصد فضای مجازی می‌توانند از این ابزار بهره‌مند شوند و با استفاده از این سامانه نیازهای خود در رابطه با رصد شبکه های اجتماعی و پایش فضای مجازی را برطرف سازند.

جمع آوری، ذخیره سازی، جستجو، استخراج اطلاعات و کسب دانش از میان این حجم عظیم اطلاعات نیازمند ابزارهای هوشمند خاص منظوره است. سامانه رصد فضای مجازی هشتگ به آدرس payesh.8tag.ir اخبار، نظرات و مطالب منتشر شده در فضای مجازی را با دقت موشکافی کرده و براساس کلمات کلیدی تعریف شده، خدمات اطلاع رسانی و تحلیل را در قالب یک داشبورد اطلاعاتی به کاربران سامانه ارائه میکند.

سامانه رصد و پایش شبکه های اجتماعی هشتگ که محصولی از شرکت مشاوران هماپلاس می‌باشد، می تواند به عنوان ابزاری قوی در اختیار مدیران و صاحبان برندها قرار بگیرد تا بتوانند محیط پیرامون کسب و کار و سازمان خود را در رسانه ها رصد و پایش کنند. گوش سپاری اجتماعی یکی از ضروریات اصول مدیریتی در جهان امروزی محسوب می شود، برندها و سازمان هایی که نسبت به رصد شبکه های اجتماعی و پایش توییتر و اینستاگرام و تلگرام بی تفاوت هستند و هیچ تسلطی برای شبکه های اجتماعی ایران ندارند، قطعا در زمان بروز بحران نمی توانند راه حل مناسبی اتخاذ کنند. جهت آشنایی با خدمات سامانه هشتگ می توانید این بخش را مطالعه بفرمایید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *