loader
banner
هشتگ چیست؟

هشتگ یک پلتفرم گوش‌سپاری اجتماعی مختص زبان فارسی است که اخبار، نظرات و مطالب منتشر شده در فضای مجازی را با دقت تحلیل کرده و مطالب منتشر شده در رابطه با سازمان و برند شما را به صورت طبقه‌بندی شده در قالب نمودارها و تصاویر قابل فهم ارائه می‌دهد.

هشتگ مناسب چه افراد و سازمان‌هایی است؟

روابط عمومی سازمان‌های بزرگ:
سازمان های بزرگ دولتی، تجاری و بانکی برای اطلاع از بازتاب تصمیم های خود و همچنین اطلاع از زیربخش هایشان می توانند از داشبورد هشتگ استفاده کنند. همچنین داشبورد بهترین سامانه برای دنبال کردن رویدادهای مهم پیرامون این سازمان هاست.

واحدهای دیجیتال مارکتینگ:
واحدهای دیجیتال مارکتینگ برندهای تجاری با پایش برند خود در دنیای فضای مجازی می توانند از نقطه نظرات کاربران آن برندها مطلع شوند و از این نظرات برای رفع اشکالات و بهبود کالای خود استفاده کنند. گروه‌های تحقیقاتی و تولید‌کنندگان محتوا: امروزه فضای مجازی گسترده ترین فضا برای مطالعات اجتماعی و همچنین بزرگ ترین منبع برای تامین محتواهای چندرسانه‌ای است. سامانه هشتگ روش‌های مختلفی برای تحلیل فضای مجازی و همچنین تحویل پرمخاطب‌ترین محتواها در اختیار کاربرانش قرار می دهد.

تمایز هشتگ با سایر ابزارهای گوش‌سپاری اجتماعی چیست؟

وجه تمایز داشبورد هشتگ:
  • خزشگر قدرتمند
  • جامعیت منابع اطلاعاتی
  • تاخیر کم
  • ارائه رابط کاربری ساده، جذاب و کارا
  • پشتیبانی 24/7
  • رسانه‌های دسته‌بندی شده

منابع اطلاعاتی هشتگ چیست؟

منابع اطلاعاتی این سامانه تشکیل شده است از:
  • خبرگزاری‌ها و وب­سایت‌های آنلاین (بیش از 1200 منبع با قابلیت افزودن وب سایت‌های هدف)
  • روزنامه‌های چاپی (بیش از 120 روزنامه)
  • شبکه‌ اجتماعی اینستاگرام (بیش از 3 میلیون کاربر فارسی زبان با قابلیت افزودن کاربران هدف)
  • شبکه اجتماعی توییتر (بیش از یک میلیون کاربر فارسی زبان، 99 درصد جامعیت)
  • شبکه اجتماعی و پیام رسان تلگرام (بیش از یک میلیون کانال و گروه‌ تلگرام، 99 درصد جامعیت)
  • رادیو و تلویزیون (بیش از 15 شبکه داخلی و خارجی)
تمام داده­‌های این منابع در سریع ترین زمان ممکن به روز شده و با آخرین تکنیک‌های علمی، پردازش و تحلیل‌های دقیق از آنها استخراج می‌شود. لازم به ذکر است که لیست این منابع اطلاعاتی محدود و بسته نیست و براساس سفارش سازمان میتواند گسترش یافته و منابع مورد نظر سازمان نیز به آن‌ها اضافه شود.

هزینه استفاده از هشتگ چقدر است؟

هشتگ با توجه به نیاز سازمان‌، حجم مطالب، و بودجۀ تخصیص یافته برای واحد رصد، پایش و تحلیل رسانه، بسته‌های برنزی، نقره‌ای، طلایی و پلوتونیمی را ارائه کرده است.برای دسترسی به جزئیات این تعرفه‌ها میتوانید از صفحۀ تعرفه‌ها استفاده کنید. هم‌چنین می‌توانید به‌طور مستقیم با تیم فروش تماس بگیرید.

۰۲۱-۸۸۲۰۲۷۴۷۸

سوالات خود را با ما در میان بگذارید

    متن سوال