loader
banner

گوش‌سپاری اجتماعی یا نظارت بر شبکه‌های اجتماعی، به زبان ساده یعنی جمع آوری محتوا از فضای سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی با استفاده از کلیدواژه‌های منتخبتان. برای آنکه بدانید در رسانه‌های اجتماعی در مورد موضوع مدنظرتان چه اتفاقی می‌افتد، نیازمند یک ابزار برای رصد و پایش هستید. این ابزارها برای جمع‌آوری داده در رابطه با یک موضوع خاص طراحی شده‌اند.
مطالب مربوط به برندها، اشخاص، محصولات و یا هر موضوع دیگری می‌تواند توسط این ابزارها رصد و پایش شود، تمام داده‌های مربوط به کلیدواژه‌های منتخبتان را جمع‌آوری کرده و از میان داده‌های جمع‌آوری شده، آنچه را که مدنظرتان است، تحلیل می‌کنید. داشبوردهای گوش سپاری اجتماعی به شما این امکان را می‌دهد که مطالب موردنیازتان را از دریای بیکران دیتای موجود در شبکه‌های اجتماعی و وب‌سایت‌ها بیرون بکشید، آنها را مرتب و طبقه بندی کرده و بر اساس نیازهایتان، از آنها بهره‌مند گردید.
نظارت بر شبکه‌های اجتماعی، با سرعت بسیار زیادی در حال گسترش است. سازمان‌ها بهره‌گیری از ابزارهای گوش‌سپاری اجتماعی را به برنامه‌های روزانه‌ی خود اضافه کرده‌اند، و از این طریق به تمام مکالمات آنلاین در مورد شرکت و محصولاتشان، دسترسی فوری پیدا کرده‌اند. از تمام نظرات مثبت و منفی در مورد محصول و برندشان، بلافاصله مطلع می‌گردند.

گوش سپاری اجتماعی چه مزایایی دارد؟
▪️تصویر برند و محصول را در شبکه‌های اجتماعی کنترل می‌کند.
▪️تصویری انسانی به جای تجاری از برندتان در ذهن مخاطبانتان میسازد.
▪️بستری مناسب برای ارائه‌ی خدمات به مشتریان فعلی فراهم می‌کند.
▪️از بروز خشم و نفرت نسبت به برندتان در شبکه‌های اجتماعی جلوگیری می‌کند.
▪️مخاطبان و فرصت‌های جدید فروش را برایتان به ارمغان می‌آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *