جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در شبکههای اجتماعی جام جهانی فوتبال، لیگ ملتهای والیبال، مسابقات جهانی کشتی، لیگ برتر فوتبال و هر اسمی که یک رویداد ورزشی جهانی را یادآوری کند، برای مخاطبان در تمام نقاط جهان جذاب است، تا چند وقت دیگر بزرگترین بازیکنان فوتبال دنیا همچون رونالدو و مسی و برترین تیمهای فوتبال دنیا […]
هشتگهای مزاحم یا هشتگشتها اختلالهای را در روند رصد و پایش شبکههای اجتماعی ایجاده کردهاند، استفاده از هشتگهای غیرمرتبط با محتوا در شبکههای اجتماعی به ویژه در اینستاگرام، هرچند باعث افزایش بازدید پستها میشود ولی اعتبار و اعتماد به هشتگها را از بین خواهد برد و در بلند مدت کاربرها برای جستجوی مطالب موردنیازشان سراغ هشتگها نخواهند رفت.
استفاده از شبکههای اجتماعی توجه کسبوکارهای گوناگون را به سوی خود جلب کرده است. صرافیهای نوظهور ارزدیجتال نیز که حیاتشان به وجود مشتریان بستگی دارد، از این قاعده مستثنی نیستند. شبکههای اجتماعی با استفاده از تسهیل گردش اطلاعات، بهبود ارائهی خدمات به مشتری، پیشبرد استراتژیهای بازاریابی و حتی ایجاد محصولات و خدمات جدیدی که به مشتریان ارائه می دهند، تاثیر بزرگی بر صنعت خدمات سرمایهگذاری گذاشتهاند. شرکتهای سرمایهگذاری با استفاده از شبکههای اجتماعی به عنوان بستر ارتباطی، میتوانند بر موانع جغرافیایی غلبه کرده و با مشتریان خود در یک سطح شخصیتر ارتباط برقرار کنند. گزارش شبکه های اجتماعی از مهمترین فرآیند های رصد و پایش شبکه های اجتماعی است.
شبکه های اجتماعی به شکلی فراگیر بخشی از زندگی انسان ها را تشکیل دادهاند، هر شخصی بر اساس اهدافی از شبکه های اجتماعی استفاده می کند، گاهی برای سرگرمی و گاهی برای کسب درآمد و آموزش.
برای کاربرانی که اهدافی فراتر از سرگرمی را در استفاده از شبکه های اجتماعی در سر دارند، یاد گرفتن زبان هر رسانه جهت بهتر دیده شدن و پیشرفت در آن پلتفرم، امری ضروری است.
اینستاگرام یکی از مهمترین شبکه های اجتماعی حال حاضر جهان است که بخش زیادی از کاربران آن اهدافی به غیر از سرگرمی در سر دارند، رونق کسب و کار و گسترش بیزینس در اینستاگرام خواسته ی بخش زیادی از کاربران است.
در این گزارش ۱۰۰نکته مهم برای شناخت هرچه بهتر اینستاگرام ارائه شده است. قطعا خواندن این گزارش در این مسیر به شما کمک خواهد کرد
شبکه های اجتماعی به شکلی فراگیر بخشی از زندگی انسان ها شده اند، هر شخصی بر اساس اهدافی از شبکه های اجتماعی استفاده می کنند، گاهی برای سرگرمی و گاهی برای کسب درآمد و آموزش.
برای کاربرانی که اهدافی فراتر از سرگرمی را در استفاده از شبکه های اجتماعی در سر دارند، یاد گرفتن زبان هر رسانه جهت بهتر دیده شدن و پیشرفت در آن پلتفرم، امری ضروری است.
اینستاگرام یکی از مهمترین شبکه های اجتماعی حال حاضر جهان است که بخش زیادی از کاربران آن اهدافی به غیر از سرگرمی در سر دارند، رونق کسب و کار و گسترش بیزینس در اینستاگرام خواسته ی بخش زیادی از کاربران است.
در این گزارش ۱۰۰نکته مهم برای شناخت هرچه بهتر اینستاگرام ارائه شده است. قطعا خواندن این گزارش در این مسیر به شما کمک خواهد کرد
رصد و پایش شبکه های اجتماعی در نهایت باید منجر به تهیه گزارشهای کاربردی برای مدیران تصمیم گیر گردد تا در وهلهی اول بدانند که در حوزهی مدیرتشان چه اتفاقی در شبکه های اجتماعی در حال وقوع هست ودر گام بعدی تصمیمات و راهکارهایی را جهت مدیریت فضا در شبکه های اجتماعی اتخاذ نمایند. بستر توییتر به دلیل امکان تبادل نظرات بین کاربران، به عنوان یکی از مهمترین دیتابیس های نظرات مردمی در رابطه با کسب و کارهاست. بتنک ها به عنوان یکی از مهمترین مجموعه هایی که روزانه با میلیون ها نفر از مردم در ارتباط هستند قطعا در فاضی مجازی و بخصوص بستر توییتر موضوع صحبت خیلی از کاربران خواهند بود. در گزارش حاضر نظرات کاربران توییتر در رابطه با بانک ها در ۶ ماههی نخست سال ۱۴۰۰ به تفکیک ارائه شده است.
رصد و پایش شبکه های اجتماعی در نهایت باید منجر به تهیه گزارشهای کاربردی برای مدیران تصمیم گیر گردد تا در وهلهی اول بدانند که در حوزهی مدیرتشان چه اتفاقی در شبکه های اجتماعی در حال وقوع هست ودر گام بعدی تصمیمات و راهکارهایی را جهت مدیریت فضا در شبکه های اجتماعی اتخاذ نمایند. بستر توییتر به دلیل امکان تبادل نظرات بین کاربران، به عنوان یکی از مهمترین دیتابیس های نظرات مردمی در رابطه با کسب و کارهاست. بتنک ها به عنوان یکی از مهمترین مجموعه هایی که روزانه با میلیون ها نفر از مردم در ارتباط هستند قطعا در فاضی مجازی و بخصوص بستر توییتر موضوع صحبت خیلی از کاربران خواهند بود. در گزارش حاضر نظرات کاربران توییتر در رابطه با بانک ها در ۶ ماههی نخست سال ۱۴۰۰ به تفکیک ارائه شده است.
بانک ها به عنوان یکی از مهمترین مراکز اقتصادی هرکشور همواره مورد توجه مشتریان بوده اند. حیات و پویایی بانک ها به پشتوانهی مشتریان آنهاست. امروزه کاربران شبکههای اجتماعی از این بستر برای کسب اطلاعات جهت تصمیم گیری های مهم بهره می برند. بانکها باید از این فضا برای تولید محتوا و ارتباط با مشتریانشان بهرهمند گردند.. گزارش حاضر میران فعالیت بانکها در شبکه های اجتماعی را نشان میدهد.
بازاریابی دیجیتال هر روز نسبت به قبل، قابلیت بررسی و تحلیل بیشتری پیدا میکند. دیگر هیچ بهانهای از سمت برندها برای دسترسی نداشتن به رسانههای اجتماعی و عدم اقدامهای موثر در راستای شکوفایی و موفقیت مجموعهشان، قابل قبول نیست. روزهایی که روابط عمومی و یا واحد تحقیقات بازار به استراتژی “منتشر کن و دعا کن” متکی بوده اند، گذشته است.
همزمان با اقبال جهانی به شبکه اجتماعی نوظهور کلابهاوس، در ایران نیز، کاربران شبکه های اجتماعی، از اوایل بهمن۹۹، بتدریج فعالیت خود را در این شبکه آغاز کرده اند. در فضای توئیتر که به عنوان یکی از شناخته شدهترین شبکههای اجتماعی در تمام دنیا بخصوص در کشور ما، کاربران فراوانی دارد، در مورد […]