رصد و تحلیل فضای مجازی توسط ناشران بورسی یکی از نیازهای اصلی ناشران برای تهیه گزارشات و پاسخ به شایعات پیرامون نماد بورسی خود هست. طبق قوانین سازمان بورس و اوراق بهادار، ناشران بورسی ملزم به تهیه گزارش جهت انتشار در کدال هستند، رصد و تحلیل فضای مجازی برای تهیه گزارش توسط ناشران بورشی اهمیت و ضرورت انکارناپذیری دارد
نرخ تعامل یا Engagement Ratioدر توییتر به زبان ساده میزان درگیری کاربران با یک توییت یا اکانت را نشان میدهد. در واقع نرخ تعامل به شما میگوید که کاربران توییتر به چه میزانی با محتوایی که اکانت شما منتشر میکند، درگیر شدهاند؟
دی ماه 1402 خبری در شبکههای اجتماعی و فضای رسانهای کشور منتشر شد که حکایت از هک شدن دیتای اسنپفود توسط هکرها داشت. دیتایی شامل اطلاعات شخصی کاربران، رستورانهای مورد علاقه، مکالمات پشتیبانی با مشتریان و سایر اطلاعات مهم کاربران و رستورانها.
کاربران شبکههای اجتماعی نظرات مختلفی را در مورد اهمیت و ارزش دیتای هک شده اسنپفود داشتند. در این مقاله ایدههای تجاری بر اساس دیتای هک شده اسنپفود را مرور می کنیم
سیودومین جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران در آذرماه 1402 و همزمان با هفته پژوهش برگزار گردید، سامانه هشتگ به عنوان ابزار هوشمند رصد شبکه های اجتماعی و محصولی از شرکت مشاوران مدیریت هماپلاس، شایسته عنوان شرکت فناور برگزیده شد.
دکتر مسعود اسدپور مدیرعامل شرکت مشاوران مدیریت هما پلاس با حضور در مراسم برگزیدگان سیودومین جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران، تندیس شرکت فناور را دریافت نمود.
گزارش بلک فرایدی ایرانی از بستر توییتر تهیه شده و نگاهی اجمالی به نظرات کاربران توییتر فارسی در رابطه با حراجمعه یا بلک فرایدی در ایران دارد، این گزارش علاوه بر دستهبندی موضوعی، توییتهای پیرامون بلکفرایدی، سهم هرکدام از برندهای مطرح کشور از این فضا را نیز نشان میدهد. اسنپشاپ و دیجیکالا، بالاترین سهم را از کل مطالب مرتبط با برندها داشته و برندهایی همچون، جینوست، شب و ترب در جایگاههای بعدی قرار گرفتهاند.
توییتهایی با مضمون طنز، اشاره به عدم توانمالی و تخفیفهای کاذب و کلاهبرادری مهمترین محورهای مطرح شده توسط کاربران توییتر را شامل میشد.
این گزارش توسط سامانه هوشمند رصد شبکههای اجتماعی هشتگ و برای بازهزمانی 27آبان تا 7آذر 1402 تهیه شده است.
صنعت لوازم خانگی یکی از صنایع اساسی و بنیادی در جهان محسوب میشود. جایگاه این صنعت در هر کشوری یکی از معیارهای بررسی توسعه صنعتی آن کشور است، فعالین صنعت لوازم خانگی به عنوان صنعتی مادر که ارتباط مستقیمی با مصرفکننده نهایی دارد، باید اشراف کاملی بر نظرات و بازخوردهای مصرفکنندهها داشته باشند تا بتوانند نقاط قوت و ضعف صنعت و برند خود را از دیدگاه مردم شناسایی کنند. گزارش بررسی شبکههای اجتماعی پیرامون صنعت تولید کنندههای ایرانی لوازم خانگی، جایگاه برندهای ایرانی لوازم خانگی را مورد مطالعه قرار میدهد و سهم هر برند ایرانی از مطالب شبکههای اجتماعی را نشان میدهد.
twitter limits یا محدودیت های توییتر موضوع جدیدی نیست و قبل از این نیز توییتر محدودیت های متفاوتی را برای کاربران و دنبال کنندگان این شبکه اجتماعی در نظر گرفته بود. اما جدیدترین محدودیتی که ایلان ماسک به عنوان مالک این شبکه اجتماعی برای کاربران در نظر گرفته است، بدلیل اینکه اثر مستقیم بر رفتار کاربران تویتتر دارد، بسیار پر سر و صدا شد تا جایی که کاربران وفادار توییتر نیز به فکر کوچ از این شبکه اجتماعی افتادند.
صنایع غذایی به دلیل اهمیت بالا همواره در حال رشد و توسعه قرار دارد، فعالین حوزهی صنعت غذایی برای اینکه بتوانند در بازار بسیار رقابتی این صنعت، پایدار و رو به رشد باشند، همواره باید در مسیر توسعه و تحقیق باشند. رصد شبکه های اجتماعی کمک بزرگی در مسیر توسعه صنایع غذایی خواهد بود
شبکه های اجتماعی و دنیای اینترنت، مفهوم تمامی مرزهای فیزیکی و بینالمللی را تغییر دادهاند، شما در هر کجای جهان که باشید، با استفاده از چند امکان بنیادی میتوانید بخشی از شبکههای اجتماعی جهانی باشید، البته تجریه ثابت کرده است که برای اینکه جایگاه مناسبی در این شبکهها داشته باشید، تسلط مناسب به زبان انگلیسی بسیار کارگشا خواهد بود.
توانایی گوش دادن به مکالمات مصرف کننده و مخاطبان و یافتن راهکار برای مراقبت و حفظ مشتری، توسعه محصول و استراتژی های محتوا برای هر شرکتی ضروری است. اگر فکر میکنیدکه صاحبان صنایع از شبکههای اجتماعی و جریانات آن دور هستند، در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که صاحبان صنایع بر اساس صنعت مطبوعشان، به رسانههای اجتماعی گوش میدهند.