banner

بازاریابی دیجیتال هر روز نسبت به قبل، قابلیت بررسی و تحلیل بیشتری پیدا می‌کند. دیگر هیچ بهانه‌ای از سمت برندها برای دسترسی نداشتن به رسانه‌های اجتماعی و عدم اقدام‌های موثر در راستای شکوفایی و موفقیت مجموعه‌شان، قابل قبول نیست. روزهایی که روابط عمومی و یا واحد تحقیقات بازار به استراتژی “منتشر کن و دعا کن” متکی بوده اند، گذشته است.

  ‌ همزمان با اقبال جهانی به شبکه اجتماعی نوظهور کلاب‌هاوس، در ایران نیز، کاربران شبکه های اجتماعی، از اوایل بهمن99، بتدریج فعالیت خود را در این شبکه آغاز کرده اند. در فضای توئیتر که به عنوان یکی از شناخته شده‌ترین شبکه‌های اجتماعی در تمام دنیا بخصوص در کشور ما، کاربران فراوانی دارد، در مورد […]

  clubhouse کلاب‌هاوس یک شبکه اجتماعی جدید مبتنی بر گپ‌و‌گفت صوتی است. این شبکه متشکل از اتاق‌های گفت‌و‌گوی متعددی است که کاربران به دلخواه ایجاد میکنند و در آن میتوان به گفتگو پرداخت. هر اتاقی مدیری دارد و این مدیر است که اجازه صحبت به کاربران را می‌دهد، به این ترتیب می‌توان یک کنفرانس مجازی […]

گوش‌سپاری اجتماعی یکی از ارکان اصلی بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی است. این پدیده با کسب اطلاعات در زمینه‌های اطلاعات جمعیتی و یا نقاط ضعف که با ابزارهای معمول رسانه‌های اجتماعی به دست نمی آید، تعامل با مشتری را افزایش می دهد […]

گوش‌سپاری اجتماعی یا نظارت بر شبکه‌های اجتماعی، به زبان ساده یعنی جمع آوری محتوا از فضای سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی با استفاده از کلیدواژه‌های منتخبتان. برای آنکه بدانید در رسانه‌های اجتماعی در مورد موضوع مدنظرتان چه اتفاقی می‌افتد، نیازمند یک ابزار برای رصد و پایش هستید. این ابزارها برای جمع‌آوری داده در رابطه با یک […]

در روزهای پایانی پذیره‌نویسی صندوق دوم(پالایش یکم) یکی از دغدغه‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی ثبت نام در این پذیره‌نویسی بود. از همین رو هشتگ برای پاسخ به این سوالِ کاربران، مطالب کانال‌های تحلیل‌گران تاثیرگذار در حوزه‌ی بازار سرمایه در تلگرام پیرامون این صندوق را از زمان شروع پذیره‌نویسی تا امروز بررسی کرد و بر این اساس، […]