loader
banner

گوش‌سپاری اجتماعی یکی از ارکان اصلی بازاریابی در شبکه‌های اجتماعی است. این پدیده با کسب اطلاعات در زمینه‌های اطلاعات جمعیتی و یا نقاط ضعف که با ابزارهای معمول رسانه‌های اجتماعی به دست نمی آید، تعامل با مشتری را افزایش می دهد […]

گوش‌سپاری اجتماعی یا نظارت بر شبکه‌های اجتماعی، به زبان ساده یعنی جمع آوری محتوا از فضای سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی با استفاده از کلیدواژه‌های منتخبتان. برای آنکه بدانید در رسانه‌های اجتماعی در مورد موضوع مدنظرتان چه اتفاقی می‌افتد، نیازمند یک ابزار برای رصد و پایش هستید. این ابزارها برای جمع‌آوری داده در رابطه با یک […]

در روزهای پایانی پذیره‌نویسی صندوق دوم(پالایش یکم) یکی از دغدغه‌های کاربران شبکه‌های اجتماعی ثبت نام در این پذیره‌نویسی بود. از همین رو هشتگ برای پاسخ به این سوالِ کاربران، مطالب کانال‌های تحلیل‌گران تاثیرگذار در حوزه‌ی بازار سرمایه در تلگرام پیرامون این صندوق را از زمان شروع پذیره‌نویسی تا امروز بررسی کرد و بر این اساس، […]