loader
banner

اخبار و حواشی جام جهانی فوتبال قطر 2022 را از کجا دنبال کنیم؟

جام جهانی قطر

جام جهانی فوتبال قطر 2022 یکی از مهمترین رویدادهای ورزشی جهان در روزهای آینده برگزار خواهد شد. طرفداران دو آتیشه فوتبال و هواداران تیم‌های ورزشی در تمام دنیا لحظه به لحظه جام جهانی فوتبال را دنبال می‌کنند، نتایج بازی های جام جهانی فوتبال، حواشی تیم ها و بازیکنان و اخبار جام جهانی برای همه‌ی علاقمندان به ورزش، مهم و جذاب بوده  برای اینکه از هیچ اتفاقی بی‌خبر نمانند و هیچ موضوعی از زیر دستشان در نرود، شبکه های تلویزیون و سایت های خبری و صفحات اینستاگرام را بالا و پایین می‌کنند.

جام جهانی فوتبال یک رویداد به هم پیوسته است، شما نمی توانید فقط اخبار و نتایج تیم خود را دنبال کنید، جذابیت این رویداد اینجاست که نتایج و اتفاقات تیم‌های کشورهای دیگر هم برایتان مهم و تاثیرگذار است، پس اگر طرفدار فوتبال و به قول ورزشی ها خوره‌ی فوتبال و حواشی و اخبار فوتبال هستید، باید منابع خبری دست اول و آنلاین رو بشناسید و دنبال کنید.

تقریبا در تمام دنیا شبکه‌های تلویزیونی اصلی‌ترین رسانه‌ای است که طرفداران فوتبال، بازی‌ها را در آن تماشا و دنبال می‌کنند، در کشور ما هم شبکه‌ی سه سیما و شبکه‌ی ورزش تقریبا تمام بازی‌های مهم دنیای فوتبال را پوشش می‌دهند. هوادارن فوتبال که از لذت حضور در استادیوم‌های قطر 2022 بی‌نصیب هستند، دوست دارند بازی‌ها را دسته جمعی تماشا کنند، ایده‌ی تماشای فوتبال در کافه‌ و یا تماشای فوتبال در سینما و تماشای فوتبال در باشگاه‌های ورزشی هم برای رفع نیاز این بخش از هوادارن فوتبال مطرح شد و استقبال خوبی هم داشت. حتی در جام جهانی برزیل 2014 گردشگرانی که در سواحل ریودوژانیرو در حال تفریح بودند، همزمان بازی‌ها را از بیلبوردهای نصب شده در سواحل تماشا می‌کردند.

با گشترش شبکه های اجتماعی و پیچ های طرفداری فوتبال و اینفلوئنسرهای ورزشی، بخش زیادی از هوادارن فوتبال، تعدادی از صفحات اینستاگرامی حواشی و اخبار فوتبال را دنبال می‌کنند، در توییتر، تحلیل‌ها و نظرات فوتبالی را با یکدیگر به اشتراک می‌گذارند و در تلویزیون‌های اینترنتی، خلاصه‌ی بازی‌های فوتبال جام حهانی را تماشا می‌کنند. اگر شما هم از آن دسته طرفداران فوتبال هستید که علاقمند به بررسی نتایج بازی های فوتبال جام جهانی و مشاهده اخبار و حواشی در شبکه های اجتماعی‌اند، در این گزارش همراه ما باشید، تا بهترین صفحات اینستاگرامی اخبار فوتبال، و سایت‌های معتبر فوبتالی برای اعلام نتایج و توییترهای کاربران شاخص و اینفلوئنسرهای فوتبالی را معرفی کنیم.

در این گزارش رسانه‌ها و شبکه های اجتماعی را که لازم است هر طرفدار فوتبالی، دنبال کند، معرفی می کنیم تا اگر، بهترین سایت‌ها برای اخبار و حواشی جام جهانی فوتبال قطر 2022 یا صفحات اینستاگرام برای اخبار و حواشی جام جهانی فوتبال قطر 2022، حواشی بازی‌های جام جهانی فوتبال قطر 2022 ونتایج بازی‌های جام جهانی فوتبال قطر 2022 برایتان مهم هست را در این رسانه‌ها مشاهده کنید.

نتایج بازی‌های جام جهانی فوتبال قطر 2022

نتایج بازی های جام جهانی 2022 قطر

نتای بازی‌های جام‌جهانی فوتبال قطر2022، اخبار و حواشی فوتبال و تماشای خلاصه بازی‌های جام حهانی فوتبال 2022 قطر، مهمترین نیازها و خواسته‌های طرفدارن فوتبال در سرتاسر جهان هست،

برای دیدن نتایج زنده‌ی بازی‌های جام جهانی فوتبال قطر 2022 و همچنین برنامه‌ بازی‌های تیم‌ها در تمام گروه‌های جام‌جهانی، می‌توانید وارد این بخش شوبد.

images سامانه پایش و تحلیل شبکه های اجتماعی هشتگ - رصد شبکه های اجتماعی

پیچ های اینتساگرامی که نتایج و گزیده بازیهای جام جهانی را به اشتراک می‌گذارند، یا عکس‌ها و تصاویر جام ، جهانی قطر2022 را منتشر می‌کنند، یا مسابقات پیش‌بینی نتایج بازیهای جام‌جهانی را برگزار میکنند، دنبال کنندگان زیادی دارند، سایت‌هایی که نتایج بازی‌های جام جهانی را لحظه به لحظه منتشر می‌کنند و مصاحبه با بازیکنان و مربی های حاضر در جام جهانی فوتبال را پوشش می‌دهند، بازدیدهای میلیونی دارند، اما شما به عنوان کاربری که وقت محدودی دارد، باید چند رسانه محدود را انتخاب کنید که هم اخبارش معتبر است، هم نتایج را لحظه به لحظه اعلام . می‌کند و هم محتوای جذاب و مرتبط با فوتبال دارد، برای اینکار می‌توانیم به سایت‌ها و رسانه‌های زیر سر بزنیم. اگر به جایگاه شبکه های اجتماعی در ورزش به ویژه فوتبال علاقمند هستید می‌توانید متن کامل  جام جهانی 2022در شبکه های اجتماعی را مطالعه کنید

1- FIFA فدراسیون جهانی فوتبال

جام جهانی فوتبال قطر 2022

فدراسیون جهانی فوتبال یا به اختصار فیفا، معتبرترین و اصلی‌ترین منبع برای اطلاع از اخبار و قوانین و رویدادهای فوتبال جهان است، در زمان برگزاری روبدادهای ورزشی هم، مانند جام‌جهانی فوتبال، تمام رسانه‌های فیفا لحظه‌به لحظه، اخبار و نتایج و حواشی بازی‌ها را پوشش می‌دهند. اگر علاقمند به دیدن تصاویر و اخبار اصلی و معتبر در حیطه فوتبال هستید حتما باید یکی از مدیاهای فیفا را دنبال کنید:

سایت فیفا، سایت فدراسیون جهانی فوتبال، FIFA

پخش زنده‌ی بازی‌های فوتبال و کلیپ‌های فوبتالی در سایت فیفا

پخش زنده‌ی فیفا

صفحه اینستاگرام فیفا- FIFA Instagram

صفحه اینستاگرام فیفا FIFA نزدیک به 29میلیون فالور جهانی دارد، این صفحه تا کنون نزدیک به 11هزار پست اینستاگرامی منتشر کرده است. اینستاگرام فیفا یکی از بهترین و معتبرترین منابع برای دنبال کردن اخبار و حواشی فوتبالی دنیاست. بخصوص برای دوستداران محتوای تصویری فوتبالی، اینستاگرام فیفا، منبع بسیار جذابی خواهد بود.

توییتر فیفا، توییتر فدراسیون جهانی فوتبال، FIFA Twitter

توییتر به عنوان یک شبکه اجتماعی متن و تکست محور، طرفداران و مخاطبان خاص خودش را دارد، توییتر فیفا با حدود 15و نیم میلیون فالور یکی از شاخص‌ترین حساب‌های کاربری توییتر محسوب می‌شود، با توجه به اینکه توییت‌های فیفا به زبان انگلیسی منتشر می‌شود و همچنین بدلیل فیلتر بودن توییتر در ایران، اقبال به این حساب کاربری در بین طرفداران فوتبال در ایران، بسیار پایین است. رصد فضای مجازی و رصد شبکه های اجتماعی در جهان نشان می‌دهد که توییتر فیفا یکی از منابع معتبر برای تمامی فعالین رسانه به خصوص در حوزه ورزش می‌باشد.

یوتیوب فیفا- FIFA Youtube

یوتیوب یه شبکه اشتراک‌گذاری فیلم در اینترنت است که در سال 2005 در آمریکا راه اندازی شده. یوتیوب فدراسیون جهانی فوتبال توسط 12.2میلیون نفر سابسکریب شده، این اکانت با انتشار ویدئوهای فوتبالی و کلیپ‌هایی از مسابقات فوتبال، بخش زیادی از محتوای تصویری شبکه‌های اجتماعی و فضای مجازی را تامین می‌کند. برای تماشای شبکه‌ی یوتیوب در ایران، نیاز به فیلترشکن یا وی‌پی‌ان vpn خواهید داشت.

یوتیوب فیفا در شبکه های اجتماعی

2-ورزش سه – مرجع فوتبال و ورزش

وبسایت ورزش سه به عنوان مرجع فوتبال و ورزش در بین ایرانیان داخل و خارج از کشور محبوبیت بالایی دارد.  ورزش سه یک پایگاه خبری ورزشی می‌باشد که از سال 1389 فعالیت خود را آغاز نمود . رسالت اصلی ورزش سه ارسال سریع و دقیق و بی‌طرفانه اخبار ورزشی به مخاطبان فارسی زبان در سراسر دنیا می‌باشد. خبرنگاران ورزش سه در سراسر دنیا روزانه صدها خبر را در دسته بندی‌های ورزشی مختلف در وبسایت و شبکه های اجتماعی رسمی پایگاه بارگزاری می‌نمایند. در حال حاضر ورزش سه ، سومین وبسایت پربازدید کشور طبق آمار رسمی الکسا و پر بازدیدترین وبسایت خبری کشور می‌باشد . ورزش سه روزانه پذیرای میلیون ها بازدید‌کننده از سراسر دنیاست.

ورزش سه

مشاهده نتایج زنده‌ بازی‌ها ورزشی و نتایج زنده فوتبال در ورزش سه

در این بخش از سایت ورزش سه می‌توانید نتایج زنده‌بازی‌های فوتبال جام‌جهانی 2022قطر را مشاهده کنید، البته بخش زنده نتایج بازی‌ها در ورزش سه، نتایج همه‌ی بازی‌ها در رشته‌های ورزشی مختلف در سرتاسر جهان از جمله لیگ ملت‌های والیبال یا مسابقات قهرمانی جهان والیبال را نیز نشان می‌دهد، جزئیات بازی‌ها از قبیل زمان تعویض و کارت‌های اخطار و . . .  نیز در این بخش قابل دسترسی می‌باشد.

اینستاگرام ورزش سه– instagram varzesh3

حساب کاربری اینستاگرام ورزش سه با اسم کاربری varzesh3 بیش از 4.3 میلیون فالور دارد، همچنی این حساب بیش از 25245پست اینستاگرامی مرتبط با ورزش در اینستاگرام منتشر کرده‌است. نتایج بازی‌ها، جدول لیگ برتر فوتبال، برنامه‌ی بازی‌های فوتبال و والیبال و . . . گل‌های برتر هفته، بازیکنان برتر هفته، معرفی تیم‌های فوتبال لیگ‌برتر ایران، از جمله مطالبی هستند که توسط اینستاگرام ورزش3 منتشر می‌شود.

کانال تلگرامی ورزش 3

کانال تلگرامی ورزش سه با بیش از 1میلیون فالور، اخبار لحظه‌به‌لحظه بازیها و رویدادهای ورزشی را در تلگرام منتشر می‌کند، برنامه‌ی بازیهای لیگ برتر فوتبال، خلاصه‌ی بازی‌ها، نتایج بازی‌های فوتبال و والیبال و . .  ، از جمله مطالبی هستند که توسط این کانال منتشر می‌شوند. برای مشاهده کانال تلگرامی ورزش3 به فیلترشکن یا وی‌پی‌ان vpn نیاز خواهید داشت.

3- فوتبال 360

فوتبال۳۶۰ اپلیکیشنی است که در آن فوتبال ایران و جهان با نگاهی جامع و همه جانبه‌نگر مورد بررسی قرار می‌گیرد. در فوتبال۳۶۰ اخبار، گزارش، تحلیل و ویدیوهای اختصاصی فوتبالی توسط یک گروه مجرب به صورت رایگان ارائه می‌شود.

شما در اپلیکیشن فوتبال۳۶۰ علاوه بر دسترسی به محتوای دیدنی و خواندنی، امکان حضور در مسابقه پیش‌بینی دیدارهای فوتبال و شرکت در نظرسنجی‌هایی جذاب و چالشی را خواهید داشت. همچنین نتایج زنده مسابقات فوتبال به شکلی متفاوت و حرفه‌ای در اپلیکیشن فوتبال۳۶۰ ارائه خواهد شد.

فوتبال 360 رصد فضای مجازی

آنچه فوتبال 360 را با بقیه اپلیکیشن ها و سایت‌های فوتبالی، متفاوت می‌کند، بازگشت عادل فردوسی پور مجری محبوب فوتبالی ایران به عرصه‌رسانه‌ست. بعد از حذف جنجالی عادل فردوسی پور و تعطیلی برنامه‌ی تلویزیونی نود که یکی از محبوب‌ترین برنامه‌های تلویزیونی تاریخ صداو سیمای ایران بود، همه‌ی علاقمندان به ورزش و بخصوص فوتبالی‌ها منتظر بازگشت عادل فردوسی‌پور به عرصه‌ی رسانه بودند که این بازگشت، با فوتبال360 اتفاق افتاد. فوتبال 360 که به صورت اختصاصی بازی‌های فوتبال را پوشش می‌دهد برای جام‌جهانی فوتبال قطر 2022 برنامه‌های متنوعی دارد که در راس آن می‌توان مسابقه‌ی پیش‌بینی نتایج بازی‌های فوتبال را نام برد.

برای دریافت اپلیکشین فوتبال 360 می‌توانید به آدرس‌های زیر مراجعه کنید.

فوتبال 360

اپلیکیشن فوتبال 360فوتبال 360

فوتبال 360

4- تلوبیون – پخش زنده شبکه‌های ورزشی در اینترنت

تلوبیون نخستین سرویس ایرانی پخش زنده و آرشیو برنامه‌های صـدا و سـیمای جمهوری اسلامی ایران است. تلویزیون تعاملی تلوبیون نخستین سرویس ایرانی پخش زنده و آرشیو برنامه‌های صـدا و سـیمای جمهوری اسلامی ایران است که با توجه به استـقبال روز افزون مخـاطبان، امروز به یکی از بزرگترین رسانه‌های دیجیتالی فارسی زبان تبدیل شده است.

این سرویس در نسخه‌های وبسایت ، اپلیکیشن Android ، اپلیکیشن iOS به ارائه خدمات می‌پردازد و در هر ساعت محتوای خود را به روز رسانی می‌کند که از جمله می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • پخش زنده­ بیش از ۸۰ شبکه تلویزیونی و رادیویی به همراه آرشیو برنامه­‌های بیش از ۳۰ شبکه
  • آرشیو تمام مسابقات فوتبال داخلی و خارجی به همراه لحظات مهم
  • آرشیو کامل برنامه­ های جذاب تلویزیونی
  • آرشیو تمام سریال های پخش شده از تلویزیون
  • دسترسی به بخش ویژه برنامه­ های کودک و نوجوان
  • امکان ذخیره سازی همه ­ی برنامه ها با ۳ کیفیت و حجم متفاوت
  • امکان جست‌وجوی برنامه‌‎های تلویزیونی بر اساس تقویم و شبکه پخش
  • امکان استفاده در تمام ساعات شبانه روز، تنها از طریق اتصال به اینترنت
  • پشتیبانی کامل از زبان فارسی روی همه دستگاه ها

تلوبیون

مهمترین شبکه های تلویزیونی صدا وسیمای جمهوری اسلامی ایران که مسابقات ورزشی به خصوص بازی‌های جام‌جهانی فوتبال قطر 2022 را پوشش می‌دهند، شبکه‌ی سه سیما و شبکه ورزش می‌باشد. علاقمندان تماشای بازی‌های فوتبال که به دلیل اختلاف ساعت برگزاری برخی بازی‌ها و یا بدلیل عدم دسترسی به تلویزیون به هنگام پخش بازی‌های جام‌جهانی فوتبال قطر2022، موفق به تماشای بازی‌ها نمی‌شوند، می‌توانند از طریق تلوبیون و شبکه‌های سه و ورزش به صورت زنده یا آرشیوی مسابقات فوتبال جام‌جهانی را تماشا کنند.

  • پخش زنده‌ی مسابقات ورزشی جام‌جهانی فوتبال قطر 2022 از شبکه‌ی سه صدا و سیمای جمهوری اسلامی

شبکه سه رصد فضای مجازی

  • پخش زنده‌ی مسابقات جام‌ جهانی فوتبال قطر 2022 از شبکه ی ورزش صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران

شبکه ورزش رصد فضای مجازی

7- طرفداری– رسانه‌ی مستقل شبکه‌ اجتماعی ورزشی

سایت ورزشی طرفداری با رویکرد شبکه اجتماعی از سال 1391 شروع به کار کرد. این سایت به صورت تخصصی به فوتبال جهان می پردازد، این سایت شبکه اجتماعی ورزشی است بدین صورت که هر کس که علاقمند است نویسنده ورزشی شود میتواند با ساخت یک حساب کاربری در این سایت شروع به کار کند.

خدمات این سایت شامل “اخبار خارجی به صورت ترجمه اختصاصی”، “اخبار فوتبال ایران”، “نتایج زنده”، “سرویس ویدئو”، “جدول” و “صفحات اختصاصی لیگ‌ها و باشگاه‌ها است”. همچنین در این سایت هر فرد یک صفحه شخصی نیز خواهد داشت که می تواند نویسندگان دیگر را در آن دنبال کند.

طرفداری - شبکه اجتماعی فوتبال

شما اگر علاقمند هستید که نظرات و تحلیل‌های فوتبالی خودتان را به سایر علاقمندان به فوتبال یا طرفدارن تیم‌موردعلاقه تان به اشتراک بگذارید، سایت طرفداری این امکان را فراهم ساخته است. همچنین می توانید در این سایت تحلیل‌های هواداران تیم‌های فوتبال در سرتاسر جهان را به زبان فارسی مطالعه کنید، کامنت بگذارید و یا نظراتتون رو با سایر هواداران فوتبال به اشتراک بگذارید.

8- 433– صفحه اینستاگرامی تخصصی فوتبال

پیچ اینستاگرامی 433 با شعار The Home of Football یکی از پرطرفدارترین پیچ‌های اینستاگرام در سرتاسر جهان با بیش از 51.4میلیون فالور است. محتوای بی‌نظیر تصویری و به روزی که این صفحه اینستاگرام منتشر می‌کند،  آن را تبدیل به یکی از جذاب‌ترین و پرطرفدارترین رسانه‌های ورزشی کرده است. اینستاگرام 433، تا کنون بیش از 22268 پست اینستاگرامی منتشر کرده است. اعلام نتایج بازی‌ها و انتشار کلیپ‌های ورزشی از جمله مهمترین مطالب این صفحه می‌باشد.

INSTAGARM 433

از جمله مطالب فوتبالی مرتبط به فوتبال ایران که صفحه اینستاگرام 433 منتشر کرده است ، می‌توان به پیام تبریک علی‌دایی به شکستن رکورد آقای گلی جهان توسط رونالدو و پاسخ رونالدو اشاره کرد. همچنین پست اینستاگرامی 433 از بازی فوتبال تراکتورسازی تبریز و استقلال تهران در چارچوب لیگ‌برتر فوتبال ایران و انتشار تصویری هوایی از خیل عظیم هوادارن تراکتورسازی در ورزشگاه یادگارامام، اشاره کرد.

9- متریکا– مرجع آماری فوتبال ایران

متریکا برپایه نرم افزاری ابداعی و بومی و با استفاده از شیوه استاندارد جهانی تجزیه و تحلیل بازیهای فوتبال، داده های آماری، موقعیتی و وضعیتی مسابقات فوتبال ایران را جمع آوری می کند و به تنها مرجع «جامع» اطلاعات و آمار فنی فوتبال ایران تبدیل شده است. متریکا در پنج فصل گذشته اقدام به ثبت دیتای بازی های لیگ برتر ایران، بازیهای نمایندگان ایران در لیگ قهرمانان آسیا و بازیهای تیم ملی کرده و بانک داده ای از اطلاعات تکنیکی بازیکنان ایرانی و مشخصات تاکتیکی باشگاه های ایرانی جمع آوری کرده است. با بانک داده ای شامل بیش از ۱۲۰۰ مسابقه فوتبال و بیش از ۱.۲ میلیون «نقطه داده».

متریکا به پشتوانه بانک داده ای که از تجزیه و تحلیل مسابقات فوتبال جمع آوری کرده ظرفیت همکاری با سرمربیان باشگاه ها و تیم های ملی، مدیران باشگاه ها و فدراسیون، بازیکنان شاغل در رده های مختلف تیم ملی یا باشگاه های لیگ برتر و لیگ یک و هچنین رسانه های دیداری و نوشتاری را دارد. و در سال‌های گذشته نیز همکاری هایی با برخی باشگاهها و مربیان شاغل در لیگ برتر و رسانه های ورزشی داشته است.

متریکا رصد فضای مجازی

اگر علاقمند به تحلیل فنی و اطلاعات آماری بازی‌های فوتبال هستید، متریکا بهترین انتخاب شما خواهد بود، تحلیل فنی و آماری بازی‌های لیگ برتر فوتبال ایران و همچنین تحلیل فنی و آماری بازی‌های تیم‌ملی ایران در جام جهانی فوتبال قطر2022 از مهمترین نیازهای علاقمند و عاشقان فوتبال در کشور است که متریکا با تهیه محتوای فنی و آماری این نیاز را به میزان زیادی مرتفع ساخته است.

متریکا آمار فنی و تحلیل ها را در سه دسته‌ی بازیکنان، دروازه‌بانان و تیم‌ها طبقه‌بندی می‌کند که کاربران می‌توانند به تفکیک هرکدام، آمار دلخواه خود را مشاهده کنند.

10- مجله کیکر– Kicker – نشریه ورزشی آلمانی

محال است که  شما به قوتبال علاقمند  باشید و نام مجله کیکر را نشنیده باشید. نشریه کیکر یک محله ورزشی آلمانی است که برای اولین بار در سال 1920 در شهر نورنبرگ آلمان  منتشر شد، این نشریه معتبر آلمانی نگاهی تحلیلی و فنی به دنیای ورزشی بخصوص فوتبال دارد، کیکر دوبار در هفته و در روزهای دوشنبه و پنجشنبه منتشر می‌شود،  و در نسخه‌های هفتگی، بر اساس عملکرد بازیکنان، نمره‌ای بین 1 تا 10 به آن‌ها می‌دهد. نمراتی که مجله کیکر به ورزشکاران می‌دهد در سرتاسر دنیا مبنی و معیار استانداری برای عملکرد بازیکنان محسوب می‌گردد. همچنین یک نسخه سالانه نیز دارد که در این نسخه برترین‌های ورزشی سال را معرفی می‌کند.

مجله کیکر

کارشناسان ورزشی نشریه کیکر در طول برگزاری جام جهانی فوتبال قطر 2022 قطعا برنامه ویژه ای برای تحلیل فنی و آماری بازی‌ها دارند و شما به عنوان یکی طرفدارن ورزش فوتبال می‌توانید به صورت علمی و دقیق این تحلیل ها را مطالعه کرده و از دنیای فوتبال لذت ببرید. کیکر در تمام شبکه های اجتماعی و رسانه‌ها مجازی از جمله اینستاگرام و توییتر و کلاب‌هاوس فعالیت دارد.  کیکر فقط در اینستاگرام بیش از 1میلیون فالور دارد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *