loader
banner
درآمد دلاری در شبکه های اجتماعی

درآمد دلاری در شبکه های اجتماعی

درآمد دلاری در شبکه های اجتماعی

چرا باید درآمد دلاری داشته باشیم

 درآمد دلاری، موضوعی است که در سالهای اخیر در کشورهای عمدتا در حال توسعه که واحد پولشان چیزی غیر از دلار و یورو می‌باشد، مطرح شده است. کشورهایی که همواره ارزش پولشان با ارزهایی همچون دلار و یورو ارزشگذاری می‌شود و هرگونه نوسان در ارزهای مرجعی مثل دلار و یورو، تاثیر مستقیمی در تورم و هزینه‌های زندگی این کشورها ایجاد می‌کند.

تمایل به داشتن ثبات در تمام بخش‌های زندگی به خصوص ثبات اقتصادی یکی از خواسته‌های اکثریت مردم جهان هست، انسان‌ها دوست دارند که از لحاظ اقتصادی در شرایطی باشند که اوضاع زندگیشان همواره قابل برنامه‌ریزی و هدفمند باشد، بتوانند برای هزینه‌های زندگی و سرمایه‌گذاری آینده، برنامه‌ی منظم و قابل تحققی داشته باشند.

کشورهایی که هزینه‌ی زندگی آن با قیمت دلار محاسبه میگردد، ولی درآمد عموم مردم بر اساس واحد پول ملی می‌باشد تنها در صورتی می‌توانند اقتصاد باثباتی داشته باشند که ارزش واحد پولشان بالاتر از ارزش دلار باشد، برای مثال کشورهایی همچون عمان و قطر از لحاظ اقتصادی همچین شرایطی را دارند، لذا از لحاظ ثبات اقتصادی در وضعیت بسیار ایده‌آلی قرار دارند و طبعا اهالی این کشورها تمایلی برای کسب درآمد دلاری ندارند.

حال کشورهایی را تصور کنید که هزینه‌های زندگی در آن کاملابا قیمت جهانی دلار ارزش‌گذاری می‌شود ولی درآمدهای عموم مردم بر اساس واحد پول ملی باشد، در شرایطی که ارزش پولی ملی این کشورها فاصله‌ی زیادی با ارزش دلار داشته باشد، هرگونه نوسان جزئی در قیمت دلار می‌تواند نوسان‌های اساسی در ارزش پول ملی این کشورها ایجاد کند و در ادامه هزینه‌های زندگی و در نهایت شاخص تورم را در آن کشورها بالا ببرد.

افرادی که در این قبیل کشورها زندگی می‌کند برای تامین هزینه‌های زندگی و جبران فاصله‌ی ارزش پایین پول ملی‌شان از دلار، راههای مختلفی را انتخاب می‌کنند،

یکی از ساده‌ترین و اولین راههای فرار از این نوسان، کسب درآمد دلاری می‌باشد، اگر شخصی بتواند درآمد دلاری داشته باشد، کاهش یا افزایش ارزش پول ملی، تاثیر چندانی در روند زندگی و سرمایه‌گذاری او ایجاد نخواهد کرد، چه بسا که کاهش ارزش پول ملی برای کسی که درآمد دلاری دارد، خوشایند و به‌صرفه ‌نیز باشد.

اما چالش اصلی در این کشورها راههای کسب درآمد دلاری است، بدلیل اینکه عمدتا این کشورها تعاملات بانکی و ارزی مناسبی با کشورهای دنیا ندارند و در نتیجه ارتباط گرفتن با کشورهای دیگر و دریافت دستمزد به دلار و یا یورو به این آسانی‌ها نخواهد بود.

استدلال عمده‌ی افرادی که به دنبال درآمد دلاری اند، این است که ما می‌توانیم همین کاری را که در طول هفته و ماه انجام می‌دهیم، بدون کم و زیاد کردن، ادامه بدهیم ولی بجای دریافت دستمزد بر اساس واحد پولی کشورمان، به واحد پول جهانی درآمد داشته باشیم، پس نیازی نیست که ما بیشتر کار کنیم، فقط باید کاری که انجام می‌دهیم را به دلار حساب کنیم.

شبکه‌ های اجتماعی و دنیای اینترنت، مفهوم تمامی مرزهای فیزیکی و بین‌المللی را تغییر داده‌اند، شما در هر کجای جهان که باشید، با استفاده از چند امکان بنیادی می‌توانید بخشی از شبکه های اجتماعی جهانی باشید، البته تجریه ثابت کرده است که برای اینکه جایگاه مناسبی در این شبکه‌ها داشته باشید، تسلط مناسب به زبان انگلیسی بسیار کارگشا خواهد بود.

عضویت در شبکه های اجتماعی، به شما این امکان را می‌دهد که خارج از مرزهای محصور رسمی، با تمام دنیا ارتباط برقرار کنید، این فرصت مناسبی برای شماست که از این روزنه‌ی ارتباطی بتوانید به فکر کسب درآمد دلاری باشید.

چگونه می‌توانیم از شبکه های اجتماعی درآمد دلاری داشته باشیم؟

راههای مختلفی برای رسیدن به درآمد دلاری در بستر شبکه های اجتماعی وجود دارد، گام اول برای دستیابی به درآمد دلاری، کشف استعداد و مهارت شخصی است، ابتدا باید بدانیم چه چیزی برای عرضه داریم که در سطح جهانی مشتری داشته باشد، گام دوم انتخاب بهترین پلتفرم برای عرضه‌ی این استعداد یا خدمات چیست؟

یوتیوب

برای کسب درآمد دلاری در شبکه های اجتماعی، یوتیوب یکی از مناسبترین بسترهای کسب درآمد دلاری در تمام نقاط جهان است، بسته به استعداد و امکانات فنی تولید محتوای تصویری که دارید، می‌توانید از بستر یوتیوب درآمد دلاری کسب کنید، هرچقدر افرادی که محتوای تولید شده توسط شما را تماشا می‌کنند بیشتر باشد، درآمدی که به صورت دلاری کسب می‌کنید، بالاتر خواهد رفت،

این محتوای تصویری می‌تواند تبلیغاتی، آموزشی، سرگرمی و یا هرموضوعی که مخاطب حاضر است تماشا بکند را شامل باشد،

گاهی آموزش مهارتی ساده که فکرش را نمی‌کنید، می‌تواند نیاز بخش زیادی از مخاطبین یوتیوب را برطرف کند، لازمه‌ی تولید محتوا در شبکه هایی مانند یوتیوب، داشتن مهارتهای منحصربفرد و عجیب و غریب نیست، فقط داشتن پشت‌کار و استعداد آموزش و کارکردن با ابزارهای ساده‌ی تولید محتوا می‌تواند از شما یک یوتیبر حرفه‌ای بسازد که درآمد دلاری دارد.

یوتیوب

یوتیوب را دست کم نگیرید، شاید باورش سخت باشد، اما برای بخش زیادی از مخاطبان شبکه های اجتماعی، یوتیوب و فیلم‌های آموزشی آن مرجع و منبع بسیار مناسب و موثقی محسوب می‌گردد، به طوری که برای حل بسیاری از سوالات و ابهامات خود به این شبکه مراجعه می‌کنند.

اینستاگرام

برای کشب درآمد دلاری شبکه‌ی اجتماعی اینستاگرام یکی از پرطرفدارترین شبکه های فعال در دنیای سوشال مدیاست، شاید بتوان گفت محبوب‌ترین، ساده‌ترین و در دسترس‌ترین سوشال مدیا در اکثر کشورها اینستاگرام است. تولید محتوا با محوریت آموزش و سرگرمی و طنز و تبلیغات، یکی از مهمترین منابع درآمد کاربران، بخصوص اینفلوئنسرها در سراسر دنیاست، معرفی و فروش محصولات یا بعبارتی آنلاین‌شاپ های اینستاگرامی نیز یکی از بخش‌های ویژه و مهم این شبکه‌ی اجتماعی محسوب می‌شود.

بخش زیادی از کاربران اینستاگرام از بستر این شبکه‌ی اجتماعی کسب درآمد دارند، حال این سوال مطرح می‌شود که چگونه از اینستاگرام درآمد دلاری داشته باشیم؟

تبلیغات در اینستاگرام، یکی از راههای رسیدن به درآمد دلاری از شبکه های اجتماعی محسوب می‌شود، برای اینکه بتوان تبلیغات موثر و هدفمندی در بستر اینستاگرام داشت، نیاز به مهارت تولید محتوای جذاب و غیرمستقیم تبلیغی و در واقع تسلط به علم تولید محتوا دارید، سرمایه‌ی اصلی شما در اینستاگرام، فالورهای و دنبال‌کنندگان شما می‌باشند، اگر تمام محتوای صفحه‌ی اینستاگرام شما، صرفا تبلیغاتی باشد، مخاطب تمایلی برای فالو کردن شما نخواهد داشت،

هنر شما در این است که مجموعه‌ای از محتوای آموزشی و سرگرمی و تبلیغاتی را در صفحه‌ی اینستاگرام خود داشته باشید، تا فالورها اینستاگرام شما را ترک نکنند، حال می‌توانید از کارفرمایی که سفارش تبلیغات به شما داده‌است، تقاضای دستمزد دلاری بکنید، یا پکیچ‌های آموزشی و دوره‌های آموزشی را که تهیه کرده‌اید به صورت دلاری بفروشید،

فروش محصولات خارجی با قیمت دلاری نیز یکی از راههای کسب درآمد دلاری از اینستاگرام محسوب می‌شود که البته نیاز به یک شبکه‌ی فیزیکی و لجستیک محصول از خارج به داخل کشور دارد و شاید برای تمامی افراد امکان پذیر نباشد.

شغلهایی از قبیل حفظ امنیت پیچ در اینستاگرام هم می‌تواند بر مبنای دلار محاسبه گردد، افرادی که از پیچ‌های اینستاگرامی خود‌، درآمدهای هنگفت دلاری دارند، قطعا برای حفظ امنیت و سلامت پیچ اینستاگرام، حاضر به پرداخت هزینه‌ی دلاری خواهند بود.

insta سامانه پایش و تحلیل شبکه های اجتماعی هشتگ - رصد شبکه های اجتماعی

در کل تمام مهارتهایی که برای تولید محتوا در شبکه های اجتماعی نیاز هستند از قبیل عکاسی، فیلمبرداری، تدوین، گویندگی، طراحی، همگی می‌توانند مبنای محاسبه‌ی دلاری داشته باشند. هرکدام از این مهارتها را داشته باشید، میتوانید عضوی از تیم‌های تولید محتوای شبکه های اجتماعی و سوشال مدیا باشید و در نهایت در مسیر کسب درآمد دلاری قرار بگیرید.

تلگرام

درآمد دلاری در شبکه های اجتماعی مب تواند در تلگرام صورت بگیرد. تلگرام یا در واقع گروهها و کانال‌های تلگرامی یکی از بسترهای تعاملی را در شبکه های اجتماعی ایجاد کرده‌اند که شما بدون محدویت جغرافیایی بتوانید با تمام دنیا در ارتباط و تعامل باشید، گروههای تلگرامی که در زمینه‌هایی از قبیل تحلیل و آموزش ترید و دنیای کریپتو فعال هستند، برای عضویت در گروهها و ریافت سیگنال‌های خرید و فروش و پکیچ‌های آموزشی، می‌توانند از پرداخت دلاری بهره‌مند شوند.

telgeam سامانه پایش و تحلیل شبکه های اجتماعی هشتگ - رصد شبکه های اجتماعی

تریدرهایی که ارزهای دیجیتال را بر پایه‌ی دلار خرید و فروش می‌کنند و سود و زیانشان بر اساس ارزش دلاری این کوین‌ها تعریف می‌شود، برای دریافت آموزش و تحلیل چارت‌ها مشکلی با پرداخت دلاری نخواهند داشت.

نمونه هایی از فرصت های درآمد دلاری در شبکه های اجتماعی

کسب درآمد دلاری از خدمات مهاجرت و اپلای

امروزه مهاجرت‌های تحصیلی و کاری و حتی در راس آن مهاجرت‌های سرمایه‌گذاری، یکی از بسترهای کسب‌ درآمد دلاری برای افرادی است که خدمات مهاجرت و اپلای را ارائه می‌دهند.

 عمدتا تمام هزینه‌های مهاجرت و اپلای بر اساس ارزهایی مانند یورو و دلار محاسبه می‌گردد، پس هرگونه مشاروه و ارائه خدمات مهاجرتی نیز از این قاعده مستثنی نبوده و شامل پرداخت دلاری خواهند بود. شما اگر توانایی ارائه‌ی خدمات مشاوره اپلای و مهاجرت داشته باشید، درخواست هزینه‌ی این خدمات به صورت دلاری کاری غیرمتعارف محسوب نشده و از طرف مشتری قابل پذیرش خواهد بود.

کسب درآمد دلاری از مشاوره‌‌ روانشناسی و ورزشی

برای درآمد دلاری از ظریق مشاوره باید توجه کنیم که بسیاری از همزبانها و یا غیرهمزبانهای شما در سرتاسر دنیا نیاز به مشاوره در زمینه‌های مختلفی از قبیل ورزشی روانشناسی دارند. دستیابی به یک مشاور دلخواه و در برخی مواقع مشاور همزبان در هر زمینه‌ای برای افراد یک چالش محسوب می‌گردد،

فرض کنید یک هموطن شما که ساکن کشوری اروپایی است، نیاز به مشاوره‌ی روانشناسی به زبان مادری داشته باشد، شما به عنوان شخصی که این مهارت را دارید و خدمات مشاوره ارائه می‌دهید، یک فرصت برای کسب درآمد دلاری به دست آورده‌اید، می‌توانید در بستر شبکه های اجتماعی و پیامرسان‌ها ارتباط برقرار کرده و خدمات مشاروه‌ای خود را راائه دهید و هزینه‌ی خدمات را به صورت دلاری دریافت کنید.

 

داشتن مهارت برای تولید محتوا و ایجاد گروهها و کانال‌های تلگرامی VIP که برای عضویت در آنها پرداخت حق عضویت الزامی است، یکی از بسترهای مناسب کسب درآمد دلاری در شبکه های اجتماعی محسوب می‌شود.

در مجموع وقتی شما با یک شبکه‌ی جهانی در ارتباط باشید، صحبت از درآمد دلاری، در این شبکه‌ی جهانی کاملا مقبول و پذیرفته شده می‌باشد، حال باید بهترین شبکه‌ی اجتماعی و مهارت و استعدادی که برای آن سایر کاربران حاضر به پرداخت دلاری باشند را پیدا کنید. با تمرکز ر یک زمینه خاص می‌توانید شبکه‌ی اجتماعی یا کامیونیتی محبوب خودتان را درون شبکه‌ی اجتماعی جهانی بسازید.

درآمد دلاری یک آرزوی دست نیافتی محسوب نمی‌شود، اگر مهارت و استعدادی دارید که افراد در ازای این مهارت به شما پول پرداخت می‌کنند، تغییر واحد پول پرداختی به دلار و یورو کار غیرممکنی نخواهد بود.

فری لنسری

درآمد دلاری با فری لنسری یکی از متداول‌ترین راههایی است که افراد اانتخاب می‌کنند. فری‌لنسری یا کار در محیط‌های غیرثابت و دائمی، در سالهای اخیر طرفداران زیادی پیدا کرده‌است،

زندگی به سبک فری‌لنسرها اگر با درآمد دلاری همراه باشد، می‌تواند بسیار لذت بخش باشد، زندگی خارج از چارچوب‌های خشک و منظم اداری، زندگی خارج از ساعتهای مشخص و بدون انعطاف کار کردن، اگر با کسب درآمد دلاری باشد، می‌تواند سبک زندگی نوین و لذت بخشی را برای نسل‌های جدید ایجاد کند.

شبکه های اجتماعی یکی از بسترها برای فری‌لنسرها محسوب می‌شود، امروزه با گسترش شبکه های اجتماعی و افزایش مخاطبان آنها، ابزارهای کسب درآمد دلاری در دسترس‌تر بوده و استفاده از آنها با سهولت بیشتری صورت می‌گیرد، اما در واقع فارغ از بستر برای درآمد دلاری، داشتن استعداد و مهارت است،

بعبارتی شما در گام اول باید استعداد و مهارت هرچند ساده‌ای برای ارائه داشته باشید، که کارشناسان معتقدند همه‌ی انسانهای دنیا قطعا در یک یا چند زمینه استعداد بالقوه دارند فقط باید آن را کشف کرده و بالفعل کنند.

اکنون که استعداد و مهارت خود را پیدا کرده‌اید، قطعا بستر مناسب ارائه و فروش آن را هم پیدا خواهید کرد، در این جهان هر چیزی مشتری و خریدار دارد، فقط باید چیزی برای فروش داشته باشید.

شبکه های اجتماعی این امکان را به ما می‌دهند که مشتری‌هایمان محدود به یک جغرافیا یا یک قشر خاص نباشد، شبکه های اجتماعی مجموعه ای از مشتریان با سلایق و نیازهای متنوع را در سراسر جهان در اختیار ما قرار می‌دهند که حاضرند به صورت هزینه‌های خدمات را به صورت دلاری پرداخت کنند.

رصد شبکه های اجتماعی نشان می‌دهد که فروش و ارائه خدمات و دریافت هزینه‌ به صورت دلار، روز به روز در حال گسترش بوده و آرزوی کسب درآمد دلاری واقعا آروزیی دست نیافتنی و یا دور از دسترس محسوب نمی‌شود.

 

گوش سپاری شبکه های اجتماعی

در صورتی که علاقمند به مطالب گوش‌سپاری شبکه های اجتماعی، پایش شبکه‌های اجتماعی، رصد فضای مجازی و رصد شبکه‌های اجتماعی هستید، می‌توانید مطالب مرتبط با رصد شبکه‌های اجتماعی از قبیل رصد و پایش توییتر، رصد و پایش اینستاگرام و رصد تلگرام را در وب سایت www.8tag.ir مشاهده و مطالعه بفرمایید.

سامانه هشتگ ابزاری برای پایش شبکه‌های اجتماعی از قبیل توییتر و اینستاگرام و تلگرام و روزنامه‌ها و خبرگزاری‌هاست، فعالین رسانه برای رصد فضای مجازی می‌توانند از این ابزار بهره‌مند شوند و با استفاده از این سامانه نیازهای خود در رابطه با رصد شبکه های اجتماعی و پایش فضای مجازی را برطرف سازند.

جمع آوری، ذخیره سازی، جستجو، استخراج اطلاعات و کسب دانش از میان این حجم عظیم اطلاعات نیازمند ابزارهای هوشمند خاص منظوره است. سامانه رصد فضای مجازی هشتگ به آدرس payesh.8tag.ir اخبار، نظرات و مطالب منتشر شده در فضای مجازی را با دقت موشکافی کرده و براساس کلمات کلیدی تعریف شده، خدمات اطلاع رسانی و تحلیل را در قالب یک داشبورد اطلاعاتی به کاربران سامانه ارائه میکند.

سامانه رصد و پایش شبکه های اجتماعی هشتگ که محصولی از شرکت مشاوران هماپلاس می‌باشد، می تواند به عنوان ابزاری قوی در اختیار مدیران و صاحبان برندها قرار بگیرد تا بتوانند محیط پیرامون کسب و کار و سازمان خود را در رسانه ها رصد و پایش کنند. گوش سپاری اجتماعی یکی از ضروریات اصول مدیریتی در جهان امروزی محسوب می شود، برندها و سازمان هایی که نسبت به رصد شبکه های اجتماعی و پایش توییتر و اینستاگرام و تلگرام بی تفاوت هستند و هیچ تسلطی برای شبکه های اجتماعی ایران ندارند، قطعا در زمان بروز بحران نمی توانند راه حل مناسبی اتخاذ کنند. جهت آشنایی با خدمات سامانه هشتگ می توانید این بخش را مطالعه بفرمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *