loader
banner

سامانه هشتگ برگزیده‌ی سی‌ودومین جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران

سی‌ودومین جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران با معرفی پژوهشگران پیشکسوت نمونه، پژوهشگران برجسته، پژوهشگران نمونه، پژوهشگران جوان نمونه، مجریان برتر ارتباط با صنعت و جامعه، صاحبان رساله‌ها و پایان‌نامه‌های نمونه، کارفرمایان برتر ارتباط با صنعت و جامعه، استاد فناور برگزیده و … با حضور رئیس دانشگاه تهران برگزار شد.

سامانه هشتگ رصد فضای مجازی
سامانه هشتگ رصد فضای مجازی

سامانه هشتگ

در سی‌ودومین جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران، برای اولین بار کارفرمایان برتر ارتباط با صنعت و جامعه معرفی و تجلیل شدند و  دکتر مسعود اسدپور مدیرعامل شرکت مشاوران مدیریت هما پلاس هم شایسته عنوان شرکت فناور برگزیده شد.

دکتر مسعوداسدپور

هشتگ ابزار رصد سوشال مدیا

سامانه هشتگ ابزاری هوشمند جهت رصد سوشال مدیا و پایش فضای مجازی بوده و یکی از محصولات شرکت مشاورن مدیریت هماپلاس است که مورد اقبال بخش زیادی از فعالین رسانه و کارشناسان سوشال مدیا قرار گرفته است.

در سالهای اخیر شمار زیادی از برندهای شناخته شده‌ی کشور از سامانه هشتگ جهت انجام سوشال لسینینگ و رصد سوشال مدیا بهره‌مند شده‌اند. سامانه هشتگ با در اختیار گذاشتن داشبورد مدیریت و تحلیل شبکه‌های اجتماعی در اختیار استارتاپ‌ها و صاحبان صنایع و برندها، به عنوان دستیاری هوشمند در اجرای ماموریت‌های سوشال لسنینگ، پیشگام بوده است. 

شرکت مشاوران مدیریت هماپلاس که برخاسته از دل آزمایشگاه شبکه‌های اجتماعی دانشگاه تهران است، با بهره‌مندی از پژوهشگران و دانشجویان حوزه‌ی IT و هوش مصنوعی و تحلیلگران شبکه های اجتماعی، همواره در تلاش برای بهبود عملکرد سامانه‌ رصد و پایش شبکه های اجتماعی خود با نام هشتگ است، 

در همین راستا و به پاس از زحمات پژوهشگران و دانشجویان دانشگاه تهران، شرکت مدیریت مشاوران هماپلاس  در سی‌ودومین جشنواره پژوهش و فناوری دانشگاه تهران 

به عنوان شرکت فناور برتر برگزیده شد و دکتر مسعود اسدپور در جایگاه مدیرعاملی شرکت مشاوران مدیرین هماپلاس تندیس شرکت فناور برتر را دریافت کرد. 

 

رصد و تحلیل شبکه های اجتماعی

رصد و تحلیل شبکه‌های اجتماعی یکی از نیارهای برندهاو صاحبان صنایع در راستای انجام ماموریت مدیریت شبکه‌های اجتماعی است، شرکت‌ها برای انجام گوش سپاری شبکه های اجتماعی نیازمند به یک ابزار هوشمند رصد و تحلیل شبکه های اجتماعی هسند. 

سامانه هشتگ به عنوان دستیار هوشمند برندها و صاحبان صنایع خدماتی از قبیل رصد توییتر، رصد اینستاگرام، رصد تلگرام، رصد و پایش ایتا، رصد و پایش روبیکا، آرشیو و رصد شبکه های تلویزیونی و رصد و تحلیل پادکست‌ها، ارائه می‌دهد. 

با استفاده از سامانه هوشمند هشتگ می‌توانید به مجموعه ای کامل از خدمات رصد و پایش سوشال مدیا دست پیدا کنید

در صورتی که علاقمند به مطالب گوش‌سپاری شبکه های اجتماعی، پایش شبکه‌های اجتماعی، رصد فضای مجازی و رصد شبکه‌های اجتماعی هستید، می‌توانید مطالب مرتبط با رصد شبکه‌های اجتماعی از قبیل رصد و پایش توییتر، رصد و پایش اینستاگرام و رصد تلگرام را در وب سایت www.8tag.ir مشاهده و مطالعه بفرمایید.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *