گزارش سالانه یک گزارش جامع و همهجانبه از مجموع فعالیت شرکتها و صنایع است که در آن مروری بر اتفاقات یکسال گذشته انجام میگیرد.
امروزه با پی بردن به تاثیر بالقوه و مستقیم مخاطبان شبکههای اجتماعی در عملکرد و بازده شرکتها و صنایع، رصدشبکههای اجتماعی جایگاه ویژهای را در گزارشهای سالانهی صنایع کسب کرده است
کارکرد شبکههای اجتماعی در حوادث و بلایای طبیعی حوادث و بلایای طبیعی جزئی جدانشدنی از زندگی در کرهی خاکی بوده و با وجود پیشرفت تکنولوژی و دانش بشری در زمینه ایمنی، تشخیص و پیشگیری این قبیل حوادث، هنوز هم یکی از بزرگترین تهدیدات برای انسانها، حوادث و بلایای طبیعی یا همان قهر طبیعت است. […]
CRM یا ارتباط با مشتریان در شبکههای اجتماعی ارتباط با مشتریان یکی از مهمترین مراحل فرآیند ارائه خدمات یا فروش محصول به مشتریهاست، سازمانها و برندها برای شناسایی، ترغیب، گسترش، حفظ، پاسخگویی به مشتریان و مخاطبانشان، ناگزیرند همواره با آنها در ارتباط باشند. بسترهای ارتباطی با مشتریان در سالهای اخیر تغییرات بنیادینی داشتهاست، گسترش فضای […]
جولان کتاب بلاگرهای زرد در سکوت نخبگان جولان کتاب بلاگرهای زرد و در کل جولان تمام بلاگرهای زرد، بلای جان شبکههای اجتماعی شده، بلاگرهای زرد تقریبا تمام فضای شبکههای اجتماعی از جمله اینستاگرام را به سلطه ی خودشان درآورده اند. ویژگی مشترک اکثر آن ها سواد بسیار پایین حتی در حوزه ای که بلاگر آن […]
داستان مهاجرت به روایت کاربران توییتر فارسی اولین بار که از پلههای فرودگاه بالا رفتم نمیدونستم آخرین باریه که مادرم رو بغل میکنم و ازش خداحافظی میکنم. داستان مهاجرت برای من همراه با موفقیت بود، اوضاع مالی و زندگیم خیلی خوب شد، دوستان زیادی هم اینجا نداشتم که از دست دادنشون برام سخت […]
رصد فضای مجازی نشان می دهد شبکههای اجتماعی، محفلی برای گفتگو و تبادل نظر در مورد موضوعات دنیای حقیقی است. دنیای جذاب و جادویی فیلم و سریال و طرفدارن مجموعههای تلویزیونی نیز ایم روزها، نظرات و نقدهای خود را در رابطه با فیلم و سریالهایی که دیدهاند در شبکههای اجتماعی به اشتراک میگذارند. در این گزارش 5سریال برتر ایرانی در نیمه اول 1401 بر اساس رصد فضای مجازی معرفی شدهاند.
اخبار و حواشی جام جهانی فوتبال قطر 2022 را از کجا دنبال کنیم؟ جام جهانی فوتبال قطر 2022 یکی از مهمترین رویدادهای ورزشی جهان در روزهای آینده برگزار خواهد شد. طرفداران دو آتیشه فوتبال و هواداران تیمهای ورزشی در تمام دنیا لحظه به لحظه جام جهانی فوتبال را دنبال میکنند، نتایج بازی های جام جهانی […]
جام جهانی 2022 قطر در شبکههای اجتماعی جام جهانی فوتبال، لیگ ملتهای والیبال، مسابقات جهانی کشتی، لیگ برتر فوتبال و هر اسمی که یک رویداد ورزشی جهانی را یادآوری کند، برای مخاطبان در تمام نقاط جهان جذاب است، تا چند وقت دیگر بزرگترین بازیکنان فوتبال دنیا همچون رونالدو و مسی و برترین تیمهای فوتبال دنیا […]
هشتگهای مزاحم یا هشتگشتها اختلالهای را در روند رصد و پایش شبکههای اجتماعی ایجاده کردهاند، استفاده از هشتگهای غیرمرتبط با محتوا در شبکههای اجتماعی به ویژه در اینستاگرام، هرچند باعث افزایش بازدید پستها میشود ولی اعتبار و اعتماد به هشتگها را از بین خواهد برد و در بلند مدت کاربرها برای جستجوی مطالب موردنیازشان سراغ هشتگها نخواهند رفت.
استفاده از شبکههای اجتماعی توجه کسبوکارهای گوناگون را به سوی خود جلب کرده است. صرافیهای نوظهور ارزدیجتال نیز که حیاتشان به وجود مشتریان بستگی دارد، از این قاعده مستثنی نیستند. شبکههای اجتماعی با استفاده از تسهیل گردش اطلاعات، بهبود ارائهی خدمات به مشتری، پیشبرد استراتژیهای بازاریابی و حتی ایجاد محصولات و خدمات جدیدی که به مشتریان ارائه می دهند، تاثیر بزرگی بر صنعت خدمات سرمایهگذاری گذاشتهاند. شرکتهای سرمایهگذاری با استفاده از شبکههای اجتماعی به عنوان بستر ارتباطی، میتوانند بر موانع جغرافیایی غلبه کرده و با مشتریان خود در یک سطح شخصیتر ارتباط برقرار کنند. گزارش شبکه های اجتماعی از مهمترین فرآیند های رصد و پایش شبکه های اجتماعی است.